Elke ochtend zo vroeg wakker.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door denes, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denes

    denes Lid

    20 sep 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik zwanger ben, ben ik elke ochtend tussen 4.00 en 6.00 uur wakker. Ik ben nu ruim 10 weken zwanger. Het begint me echt op te breken, want de dagen duren op deze manier wel erg lang. Ik word al dood moe wakker, maar kan gewoon echt niet meer slapen. In het weekend probeer ik overdag even een uurtje te gaan liggen, maar door de weeks als ik moet werken kan dat niet. Wie heeft er een goede tip, dat ik wel eens een keer tot 9.00 uur door kan slapen?
     
  2. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik ben inmiddels 28 weken zwanger, en heb helaas de gouden tip nog steeds niet gevonden :)
     
  3. Cosy

    Cosy Fanatiek lid

    16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hier ook geen tip, maar wel herkenning: mijn 'blauwe besje' zorgt er al vanaf een week na de bevruchting voor dat ik om 6 uur wakker ben. Voorheen werd ik pas om 9 uur wakker uit mezelf ;).
    Ik heb maar geaccepteerd dat ik nu een ochtendmens ben maar lastig is het wel. Ik heb geen mogelijkheden om tussen de middag te dutten dus ben ik nu steevast om 21.30 doodop. (Zit as we speak, tegen de slaap te vechten :))
    Nu ga ik dus veel vroeger slapen zodat ik wel aan minimaal 8 uur kom, heel ongezellig maar het is nu niet anders :)
     
  4. Sjalou

    Sjalou Niet meer actief

    Hier ook sinds ik zwanger ben standaard om half 7 wakker en ook echt klaar wakker.
    Heb het maar geaccepteerd en scheelt hoef geen wekker te zetten, helaas slaap ik vaak niet voor 24.00 uur dus ja fijn is anders.

    Nou heb ik de laatste 4 nachten niet goed geslapen, zon 3 uurtjes per nacht, omdat het lekker liggen steeds moeilijker word met mijn HUGE buik en ons meisje echt enorm veel schopt, draait, hikt, slaat enz, dus vanochtend dacht ik dat ik flauwviel want was "pas" om half 9 wakker hahaha.
     
  5. Mezmerized

    Mezmerized Actief lid

    22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    hier ook nog steeds op zoek naar de gouden tip hihi :D
     
  6. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Ik behoor ook bij de wakkere mensen. Geen tip, behalve lekker blijven liggen denk ik. Ik pak overdag mijn rust, hoe moeilijk dat ook is met een dreumes.
     
  7. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hier hetzelfde. Blijf in ieder geval wel lekker liggen, voor je lijf is het dan toch nog 'rust' in ieder geval. Pak een boek, tijdschrift, telefoon o.i.d. als je je te veel verveelt.
     
  8. Maria1983

    Maria1983 Niet meer actief

    Heel herkenbaar. Ik kon al nooit zo lekker uitslapen, in het weekend rond 8 uur altijd wel wakker. Maar nu mag ik blij zijn als ik de 6 uur haal. Ik werk fulltime, dus overdag inhalen lukt niet. Maar ik probeer 's avonds te ontspannen en lekker op tijd naar bed te gaan.
     
  9. Babyliz

    Babyliz Fanatiek lid

    4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Herken het ook helemaal helaas. Sinds week 11 ongeveer slaap ik nauwelijks meer 's nachts. Als ik geluk heb van 12-3 en daarna nog wat doezelen. Ook veel nachten dat ik om half2 alweer wakker lig. Ben t wel een beetje zat, maar niks aan te doen ben ik bang.
     
  10. Samsie

    Samsie Fanatiek lid

    11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Uhuh....hier hetzelfde probleem :( en als ik dan langer blijf liggen wordt ik zo onrustig dat ML wakker wordt van mij.....tsja...als ik het zo lees zitten we hier de rest van de zwangerschap aan vast. Daarna is het misschien ook wel handig dat we het gewend zijn :D
     
  11. denes

    denes Lid

    20 sep 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat niemand de gouden tip heeft, maar wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben....
     
  12. djoon

    djoon Niet meer actief

    Oow wat herken ik dit, ook ik sinds ik zwanger ben! Soms ben ik van 4:00 tot 6:00 wakker en val ik nog in slaap of vl die er on 6:30 uit moet en ik dan echt niet meer kan slapen terwijl toen ik niet zwanger was ik zo weer in slaap viel!

    Nja ik denk maar zo kan ik er vast aan wennen aan de komende 16jaar'_' haha
     

Deel Deze Pagina