Hallo allemaal, Mijn naam is Tamara en ik ben in maart 2010 gestopt met anticonceptie, alweer 14 maanden geleden dus. Hierna ben ik 9 maanden (aaargghh) niet ongesteld geweest om de laatste 5 cycli vrij onregelmatig te hebben doorlopen. Ik kan geen touw aan m'n baarmama vastknopen en helaas de gyn ook niet. Goeie nieuws is dat ik dus nog niet helemaal debiel ben . Al sinds de eerste 'probeermaand' ruim een jaar geleden zoek ik hier veel info of lees gewoon hoe andere vrouwen hiermee omgaan. Nu leek het me tijd me maar eens aan te melden, omdat ik soms toch wel even op het reageer knopje wil drukken . Verdere info over mij; ik ben een (vind ik zelf) jonge meid van 27, sinds mei 2010 getrouwd met m'n grote...eh...niet zo grote maar vooruit...liefde en sinds een paar maanden woon ik in een heerlijk huis in Amersfoort na 5 jaar Amsterdam. Ben gek op met vriendinnetjes van alles en nog wat bespreken en af en toe een avondje stappen sla ik ook niet af. Tja...wat kan je nou verder vertellen?! Ik puzzel, brei of punnik niet dus ik laat 't hier maar bij . Ik hoop dat jullie me erbij willen hebben en wellicht tot ziens in de topics! Liefs Tamara
Hoi Tamara! Welkom hier! Eindelijk aangemeld dan, is leuk! Je hebt blijkbaar een lastige cyclus, hopelijk word die snel regelmatiger! Ik wens je veel zwangerschapspagina plezier en enorm veel succes! Grtjs