Wat staat die vent daar nou ineens op t podium...zoveelste lozer die mee doet? Of is het iemand van het licht die prongeluk de verkeerde afslag genomen heeft en het podium op gewandelt is? En dan gebeurt er dit: Kladblog's MoviePage
Ook door een man van middelbare leeftijd die iet wat te dik is en er uit ziet als of hij gister nog gereedschappen verkocht in de gamma?
hahaha dacht eerst die blijft zo staan, had ik ook grappig gevonden. En dan zeker doet hij dat wat je niet verwacht van hem. Whahaha
Ben ik de enige die het afschuwelijk vond? Wat een afgang zeg. Als vrouw zou ik me kapot schamen, echt! ... om over eventueel puberende kinderen maar te zwijgen.
vondt het wel grappig om te zien hoor,denk dat er weinig mannen zijn van die leeftijd die die moves nog kunnen maken....
Kan me voorstellen dat als dit je vader is je je het liefs in de diepste grot verstopt van schaamte, maar als buitenstaander moet ik er gigantisch om lachen en vind ik het ook wel dapper dat hij dit durft. Ik had van alles verwacht van zo'n man met dit uiterlijk maar dit was niet 1 van die dingen.
Hahaha, geweldig! blijft wel de vraag over, wie heeft hem dit geleerd? Waar leer en oefen je dit als kalende 30+ (40+?) man? Zou hij streetdance lessen met zijn dochtertje gevolgd hebben? :-D
en dat voor zo'n knar op leeftijd vond alleen die heupbewegingen a la micheal jackson niet zo, de buik werd dan naar boven geperst maar verder toppie!