En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by zuurtje, Jul 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Zo, dat was makkelijk bijlezen zeg! :)

@Pix, knuff voor je dat Eva zo aanhankelijk is. Lastig dat ze geen fles meer wil. Heb je al tuitbeker geprobeerd? Leomeisje wilde op een gegeven moment ook fles niet meer tuitbeker of pakje met rietje wel.

@ Rem, ja kon je dat dat maar bestellen he?! Ik zag dat het vanaf woensdag/donderdag echt aantal graden naar beneden gaat. Een heerlijke graad of 22, maar misschien gaat het vandaag nog wel donderen bij jullie en kan dat beetje verlichting geven.
    Wat leuk dat buik nu echt aan het hobbelen is! Die mooie buik van je!

@Small, alles klaar voor verjaardag? Toch altijd weer leuk moment he! Alweer 1 jaar op de wereld!
    Oh lief dat je kindjes even naar zus mag brengen!
    Hoe gaat het nu met jou en met lichaampijn?

@ Nai, hoe gaat het met jou? En met baan? En met baan Naiman? En met Quinn?

@Natjes, knuffel voor jou, denk toch beetje teleurstelling dat nega was? Kan me voorstellen dat als je van gyn hoort misschien zwanger dat je dan toch beetje hoop krijgt!
    Hoop dat primolut je snel ongi gaat opleveren, zodat je weer lekker door kunt.

@ Ppver, ah gadver dat hsg zo'n pijn deed en linkereierstok niet te vinden, wat is dat toch in de bus met die linkereierstokken. Ik ben benieuwd wat gyn je bij gesprek nog meer te vertellen heeft.

@ Kling, wat lief van kaartje van Klingman! Het is een nuchtere fries maar tjee soms heeft hij wel hele lieve dingen hoor! Schatje!

@ Vannochtend lekker stuk met leomeisje gefietst, ze was allemaal aan het huilen/mopperen dus hop in fietsstoeltje en fietsen maar dat is altijd een succes!

Net shoarma gemaakt voor leoman (bah!!!) en ik lekker broodje gezond op en nu ga ik in nieuwe boek lezen onder parasol met klein beetje wind erbij (of toch maar gewoon binnen bij ventilator?) :)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Dat zou echt te grappig zijn! :D:D

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    @ Juud, fijn dat je nog betere wandelschoenen hebt gevonden! Hoeveel km per dag ga je wandelen?
    En gewoon nog leuke kleertjes is altijd goed! :D

@ Cin, dinsdag echo!! Joehoe!!
    Ga jij nou binnenkort ook over naar vk? (noemen ze dat in België ook zo?) of blijf jij bij gyn?
    En duurt nog lang maar mag jij thuis bevallen? Dat doen ze toch niet zoveel in België?

@Milk, leuk dat buikje steeds meer komt! Ben je nu al wel aan idee gewend dat er een klein mensje in jou aan het groeien is?!

@Juud, wat een leuk stoeltjes heb je gemaakt zeg! Echt leuk!

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    brrrr, er zat hier net een grote spin hier voor de deur. Leek wel of hijaan wilde kloppen om toch even binnen te kunnen.

leomeisje zat er heel rustig naar te kijken, zij is dus (nog) niet bang voor spinnen.
    Leoman heeft hem daarna maar even buiten de poort gezet, moet er niet aan denken dat hij echt binnen komt, zo gastvrij ben ik niet voor die beesten :)

5. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @leo eva wil helaas gewoon niet veel drinken momenteel terwijl ze altijd een ster water drinker is geweest.

met leo meisje op de fiets geweest. dat is gezellig. ik probeer ook steeds met eva te fietsen. ze vind het ook geweldig.. eva maakt een een toon geluid zodat het een trillende toon word door het fietsen (hobbelen)

@small elastische draad is op..grrr.. kan dus niet met jurkje verder voorlopig

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Pix, en diksap? Leomeisje heeft lange tijd alleen maar water willen drinken maar nu is diksap toch wel erg favoriet.
    Water is paar slokken maar diksap gaat zo beker achterover.

Lastig hoor! Anders inderdaad maar fruit geven, daar zit gelukkig ook veel sap in.

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Cin, bedenk me net:
    ik heb kaartje naar jou op de post gedaan maar niet genoeg postzegels erop gedaan. Sorry!
    Als je hem hebt ontvangen moet je maar even aangeven hoeveel je bij moest betalen, maak ik dat nog wel naar je over!
    Domme ik!

8. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel

"hoor wie klopt daar kind'ren......"

Dat beest staat als dagen voor de deur joh, hij kan alleen niet bij de deurbel! ;)

9. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Nikki was vanmorgen om 5 uur wakker, wel naar fles weer gaan slapen.. maar geloof dat ze aardig slaap weer aan het inhalen is. Slaapt nu bijna 4 uur al.... :(

En tis op der kamertje 34!!!! graden.... :(
    Arme kind... k zou ook niet weten wat ik er aan kan doen.... :(

10. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Leo: ik loop de reglementaire 40 km.

@Rem: 34graden:$ Och arme Nikki! Hoe hou jij het zo, met de missel erbij?

@Pix en Eva: knuff knuff knuff! Wat naar voor jullie. Overigens drinkt Femke ook niet veel. Komt door tand/kiespijn. Uit beker gaat wel, maar dat knoeit weer zo....

@Kling: lief kaartje! Hoe is/was A'dam?

@Cin: hormoonhuil... En gewoon solliciteren. Je kunt toch zelf weer nee zeggen?

@Small: wauw! Cupcakefeest! Leuk gedaan hoor! Veel plezier morgen.

@Cin: heb die ook al eens met muisjes gemaakt. Erg leuk, maar wel voor één vast moment doen. Iedere kraamvisite steeds weer bakken is wat veel werk. Ga je iegenlijk babyborrel doen, zoals wat vaker in België? Of nog te vroeg en niet nagedacht hierover?

@Zuurtje: goed dat je je nog geen zorgen maakt. Ik denk dat je eerst even moet afwachten wat je zoontje qua ontwikkeling doet.

@Kermis: sh*t, we hebben het Siem nu beloofd, maar met deze hitte echt geen zin.....

@temp: 25,5 graden binnen. Is goed te doen. Hopelijk vanaaf veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel regen.

@Female: hoe houdt Nikita het? En hoe staat het met je 1-0-1-0-1-0?

@Natjes: wanneer begin je met spuiten?

@Milk: hoe is u?
    @Tisch: en u? en Jayde?
    @Bow: en u? en Niels met helm, ocherm...?
    @Yadi: en u? En Abigail?

@Gabbel en Mill: knuff!

@Ppver: beetje bijgekomen?

@Mirank en Sanne: knuff!

Hmmmmmmmmmmmm, weet effe niets meer.... Hijg....

11. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Nai: het lag nog even hier, maar nu dan opnieuw opgestuurd....

12. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @octo-parkiet...... Als we nu al gaan geloven in deze voorspellingen, dan wordt NL noooooooooiiiiiiit kampioen.

Get real en geloof in je eigen kracht.

We gaan allemaal vol geloof in 'onze' mannen voor de buis zitten, dat werkt harder dan geloven in het voer van een octopus, toch?

13. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ben er vandoor. Ga kartoffelsalat maken. Zeer passend voor vanaaf! ;)

Ja dames, ik ben voor Duitsland, want kan manlief en schoonpa natuurlijk niet verloochenen....

14. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Juudje, als we afsprekenmaak ik voor jullie ook cupcakes :)
    ojee, jullie met hitte naar kermis, vervelend als je dat hebt belooofd.... is ie het niet stikem al vergeten? :D

@ Pix, en gewoon een sap/drinken uit flesje?
    met moeilijke dagne mag z evan mij gewoon uit flesje drinken.
    dan drinkt ze tenminste goed, wel fijn op zulke warme dagen.
    Zelfs Marije mag dat nog af en toe, en als ze ziek is ook.
    Zou jij waarschijnlijk wel doen, maar mannen... tja die missen dat soms even.
    Elastiek op, aaaaa vedorie, vooral voor jou omdat je het zo graag af wou hebben
    knuf

15. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    helemaal mee eens.
    Maakt niet uit wat octo zegt,
    Oranje boven, we worden kampioen :D

16. natjes

natjes Niet meer actief

haai meiden!

@primolut, zijn tabletjes die ik 10 dagen inmoet nemen. Dag 13 ofzo moet ongi komen. Al zal dat wel lager duren, was in 2008 ook het geval.

@weer: Vanavond gaat het flink pittig worden qua weer! Wel lekker want dan koelt het (hopelijk) weer wat af!

@papa en mama: ze zijn weer thuis, hoera! Vanochtend opgepikt van schiphol. Helemaal blij om kleine man weer te zien (ik kreeg snel een kus..haha de rest was voor kleine man)

@kleine man: heeft zo zijn eerste feestje van overbuurjongetje. Die is 1 geworden... was van 4 tot 7... en laat ie nou net gaan slapen! Naja hooguit uurtje, dan gaan we erna. Natjesman is er al!

@rest: dikke knuf op afstand! Veeeeeeeeelstewarrrmmmmmm!!!!

17. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    *zwaai*
    Hier onweert het al in de verte! Helaas nog geen regen, maar dat komt zo vast.

*baal*
    Leuke oranje tuniek gekocht voor morgen. Maat is was een gokje maar wonderlijk genoeg goed...maar de rits aan de zijkant wil niet dicht hoewel ik genoeg ruimte heb. Komt doordat er een naad zit. Tips iemand?

Bedankt voor tips over werk trouwens! Ik ga eerst even vragen aan vriendin of ze weet of part-time een optie zou zijn maar ondertussen wel alvast cv oppoetsen. :D

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @remmie het klagen mag hoor.. want dit is inderdaad niet te accepteren!!!

dat de kindjes zoveel last van hebben vind ik het ergst eigenlijk.

Eva was kletsnat toen we haar na 15 minuten in de auto weer uithaalde!! echt ernstig. ze vond het helemaal niet leuk.
    gelukkig heb ik haar in zwembadje kunnen doen bij pixmans ouders thuis (ze zijn wel op vakantie) en tijdens bbq (ja we hebben het onweer gemist, pas thuis begon het) steeds nat gespoten.
    en na de bbq lekker in bad met d'r nichtjes.

het enige nat dat wij volwassenen kreeg was van zweet aanvallen!! zweten bij stil zitten, hoe verzin je het!

bedankt jullie allemaal voor de tips. helaas werkt het niet. ze wil geen diksap, zze drinkt wel wat uit een beker maar ook maar paar slokjes en dan word het zo weggeduwd dat het bijna door de kamer vliegt. Heb haar ook mijn eigen drinken aangeboden uit eigen fles (appelsap - paar slokjes en toen wou ze niet meer) multivitamientje uit rietjespakje (lukt haar niet).. en drinken uit een fles met speen wil ze ook niet... ook haar melk dus.. nog steeds niet.

ze ligt er nu pas weer in. (23.30)

was verder wel een leuk en gezellig dagje.

@small ik moet maar meer bestellen, is geen ramp kan ook aan het hoedje en onderbroekje werken.. :D en ik heb ook wat ander projectjes liggen.

@juud over projectjes gesproken... hoe gaat het met jou projectjes?

@muggenbulten.. hoeveel hebben jullie al? ik heb maar 1 maar die jeukt ontzettend veel. Eva heeft 3. een op d'r voorhoofd, een in haar wenkbrauw en een op haar bovenarm.. ze kan er niet zo goed tegen, want ze lijken te gaan ontsteken. zal ze ook last van hebben..

@warmte uitslag.. heeft eva momenteel ook last van..

@last wat een last zeg al die lasten! hahah

@natjes ik heb nog niet gereageerd op het feit dat je een cyst hebt.. wat akelig voor je... *knuf* maar gelukkig is je uitblijvend ongi nu verklaard.
    hopelijk komt het dan snel weer aanzetten maar GEEN tsunami!! dat willen we niet.. eeeuuuwww!!! aaauuuuwww!!! baaaahhh!! NEE!

@zwangere mutsen houden jullie het nog vol met dit warmte?

@milla hoe gaat het met je ???

@gaby en met jou?

@ppver is de pijn nu weg?

@zuurtje hoe gaat het eigenlijk met je plannen als OM?

@kling ben je druk aan het wedding plannen? het is maar goed dat je niet meer aan het kastelen ben anders kwam je nergens meer aan toe ;)
    hoe gaat het met mama? knapt ze al een beetje op?

@milk ik heb je hobbel nog niet bekeken zal nog even doen.

@yadi hoe gaat het met jou? ik las wat posi nieuws op mmm ...super zeg!! dat moet wel een grote opluchting zijn?! hoe gaat het met abigail. is weer spam tijd ;)

@tisch madam.... your daughter is beautiful. ik las dat op CB er word posi gesproken!! :D dat is fijn om te horen als trotse mama he.
    stiekum zijn alle mama's hier goede mama's en hebben beelldige kinderen ;)

@leo hoe gaat het met ziektes??? wanneer mag je amandelen uit?
    moet leomeisje nog pufje?

@bowen hoe gaat het met niels pufje? en helpje? en jou? ik las dat je niet zo lekker voel over je gewicht.. ik herken dat!! wat je moet doen om wat aan te doen is eigenlijk een switch in leefstijl, een maatje (en bowman heeft dus daar ook een rol in als partner),een goed plan (wees dat dietist en bewegingsplan), doorzettingsvermogen, en de juiste motivatie!!!
    tot nu toe heb ik nooit alle 5 factoren gehad tegelijkertijd en als eentje weg valt val je snel weer in oude patronen.
    aan de andere kant, is te streng zijn voor jezelf ook vaak niet de juiste manier maar mogelijk is een GOEDE trainer(begeleider) op een sportschool wel een goede toevoeging voor je?

heb je al verdere stappen genomen om hieraan te werken? je had het namelijk over dat zodra niels de helm had zou je gaan werken aan afvallen..
    eerlijk??? dat is niet de juiste motivatie , je moet het doen op het moment dat je dat denk.. maar cold turkey heb ik geleerd is niet de manier! begin met een 'probleem'. Ik drink bijvoorbeeld geen sap meer (vandaag dan wel, omdat het verschrikkelijk heet was en voelde een tekort aan suikers haha)
    mijn tweede ander verandering is geen brood meer smorgens maar crackers (lichtgewicht).
    en ik probeer mijn boterhammen op mijn werk te vullen met gezonde dingen, tomaat, komkommer, sla, enz.
    dit is mijn begin met eet patroon. tot nu toe loopt het goed (met de 1 á 2 uitzonderingen - ja koek,taart enz komt nog weleens binnen)

ik ben niks af gevallen dus blijkbaar ligt het probleem NOG verder, maar ik kom niks aan en dat is een goed teken voor mij!!
    want het was een stijgende lijn.

nou goed is een hetle verhaal geworden. sorry ;) maar hoop dat het niet allemaal onzin in je oren klinkt en/of spuit elf omdat je het allemaal weet. want dat kan ook natuurlijk ;)

@eisprong.. ja hier!! voelt weer alsof ik ongi word

@wie ik gemist heb.. uuhmm ik heb mijn besst geprobeerd....

@cin je bent zwanger!!!!! :D

19. natjes

natjes Niet meer actief

Damn wat een weeeeeeer gisteravond/vannacht! We zaten te borrelen met veel buren in binnentuin... Ben met mijn zatte kop echt gillend naar huis gerend toen de bliksem te dichtbij kwam hahaha. Ben heel aangekomen en ging wonderbaarlijk genoeg in een rechte lijn!
    Heerlijk deuren en ramen open en alles afkoelen!

Nu eerst paardjes buiten zetten, dan even langs de dirk huggies luiers en doekies halen en dan vanavond bbq hier!

FIjne dag allemaal!

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoi meiden!

Pffff gisteren zijn we aan het verhuizen/klussen geweest op kantoor....mééén dat was HEET!
    Nikita heeft de hele dag bij opa en oma gezeten en dat ging echt onwijs goed! Fijn gevoel...voorheen was dat wel anders. Dan kreeg ik toch te horen dat ze zo moest huilen (doet ze nooit!) en dergelijk. En dan maak ik me toch wat zorgen dat het niet zo goed gaat daar. Maar gisteren was onwijs leuk. Ze zou 's ochtends een paar uurtjes daar zitten zodat wij op kantoor bezig konden, maar toen ik belde om te vragen hoe het ging - ging het zó goed dat ze ook voor lunch bleef, en zelfs middagslaapje en toen zijn we maar direct overgegaan in een BBQ :D
    Ze hadden een zwembad voor haar gekocht en lekker met 'r zitten spelen.
    En toen we weggingen vroegen opa en oma zelfs of ze volgende week zaterdag weer een ochtendje wil komen spelen :D Leuk! Geeft me echt een fijn gevoel!

Kantoor: gaat goed! We gaan vandaag details regelen (papieren en mappen in de kasten, monitors ophangen, snoeren leggen).

Nikita: gaat ineens uit zichzelf staan. Vanuit zithouding gaat ze (zonder haar handen te gebruiken) gewoon staan en blijft dan heel lang staan :D trots! Alleen stappen durft ze nog niet :)

Ego: sorry hoor!

pix: goeie tips voor wen!
    Leo: spin ***********************

1-0-1-0-1-0: is af :D staat op kantoor, en staat GAAF! Ik heb een foto gemaakt, zal ik later eens online zetten.

Wedstrijd: ben benieuwd!

Drinken: nikita wil alleen nog maar uit onze glazen drinken.

Juud: mooi gemaakt dat stoeltje. Heel netjes gedaan hoor. Leuk hé, om echt een resultaat vast te kunnen houden. En lief van je dat je zelfs een speelgoedkist voor remmar zou willen maken.

Natjes: sterkte met de primolut...

Cin: SWANGER!!! MP! BUIKFOTO! :D

Knuffels allemaal...ik denk aan jullie!

Oh juud, ben jij niet jarig vandaag?? Gefeliciteerd!
    En smallie: vandaag viering van Lonneke's verjaardag? Gefeliciteerd!

Share This Page