En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hallo meisjes,

Hartelijk dank voor alle lieve felicitaties!
    Hier gaat alles goed...met mannetje en mama.
    Wat een prachtig wonder weer onze kleine Sven. Het is zo'n lieverdje, heerlijk weer helemaal verliefd!

Even mijn bevallingsverhaal in het kort (er is namelijk geen lang verhaal van te maken :D)

Vrijdagmorgen moest ik contact opnemen met de vk om te kijken of ze die dag de vliezen kon komen breken. Dit moest even in samenspraak met de gyn ivm de bezetting op de verloskamers. Gelukkig was het rustig dus zou ze mijn vliezen komen breken.
    Om 10.15 uur was het zover en kon het wachten beginnen. Ze zou na een uurtje of 3 terugkomen om te kijken of er inmiddels wat veranderd zou zijn. De vk had inmiddels wel laten weten dat ze niet te lang zouden afwachten en dat als de weeen na die 3 uur niet goed op gang waren gekomen we naar het ziekenhuis moesten voor inleiding.
    Na wat menstruatieachtige pijn de eerste 2,5 uur kreeg ik iets wat op weeen leek, maar ik wist dat het nog niet het echte werk was.
    De vk was om 13.15 uur weer terug en met een krappe cm erbij (inmiddels bijna 5 cm ontsluiting) en een mooi verstreken bmm, werd toch door haar en gyn besloten om in het ziekenhuis een infuus te geven. De weeen waren niet krachtig genoeg.
    Helaas pindakaas...we hadden het iig geprobeerd.
    Rond 13.45 uur gingen we richting ziekenhuis, het was druk op de weg dus we moesten een klein half uurtje rijden. Het autoritje zorgde inmiddels voor het echte werk door al het gehobbel.
    Om 14.15 uur waren op de verlosafdeling en inmiddels had ik flinke weeen. Tegen half 3 moest ik voor een half uurtje aan het ctg om de kleine in de gaten te houden. De dienstdoende verloskundig kwam even polshoogte nemen en was blij verrast met de vorderingen toen ze toucheerde. Ze vroeg me of ik het fijn vond als mijn eigen vk de bevalling zou doen, want ze was niet nodig....jippie, inleiding was van de baan. Gelukkig was de verloskundige al onderweg, ze had beloofd dat ze sowieso even zou komen kijken in het ziekenhuis.
    Ze kwam rond 5 voor 3 binnenvallen en om 5 over 3 hield ik Sven in mijn armen.
    Wat is dat onwijs snel gegaan....ik was helemaal confuus.
    En ontzettend blij dat ik het dit keer zonder inleiding mocht doen....wat een superervaring.
    Sven is een prachtig en heel zoet mannetje en ook het klavertje 4 is helemaal gek op hem...zo mooi om te zien.
    Hij woog trouwens bij de geboorte 3560 gram, een heel mooi maatje dus.

Ik probeer even foto's in mijn album te zetten en dan is het weer voedertijd :).

Tot later!

Liefs Pip

@ Natjes; ik zag dat jullie mannetje nog lekker bij mama plakt....ik hoop dat hij zich heel snel laat zien!

2. natjes

natjes Niet meer actief

@fem, beetje vervelend is het wel maar ja! Ga er eigenlijk vanuit dat het in de nacht zal beginnen net als vorige keer. Ben er daarom iets relaxter door.
    @pip, fijn dat je er zo positief op terug kan kijken! Geniet van de kleine man!
    @yadi, lekker genieten op de camping dus!
    @leo, gaat wel alles goed met jullie?
    @hier, niks noppes, nada. Ach ik zie het maar zo, elke dag overtijd is een extra dag verlof hi hi.

3. natjes

natjes Niet meer actief

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ pip: fijn dat het toch 'gewoon' kon. Weet niet hoe ik het anders moet schrijven. Onwijs fijn meid! Gefeli met sven.

@ natjes: ja, heerlijk. Echt weer geniet. Al vind Abby het een beetje eng in de caravan. De eerste nacht amper geslapen, maar uiteindelijk viel ze voor 9 uur in slaap. Door dat gespook was ze zo moe. Ze is nu nog aan het slapen. Heerlijk uitslapen.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd Pippa met de geboorte van Sven.. fijn te lezen dat het een normale bevalling is geweest zonder inleiden..

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morgen

pippa dat is heel vlotjes gegaan zo te lezen
    fijn dat inleiden uiteindelijk toch niet nodig bleek
    en wat een mooi gewicht had je mannetje bij de geboorte

natjes ik denk dat je echt naar de ikea moet voor dat die kleine komt, die is daar op aan het wachten

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ limsel: zwaai

@ zuurtje: dat is nog geen gek idee!

hihi is er hier eentje net wakker en ernstig aan het spelen!

8. natjes

natjes Niet meer actief

hmmm, buik voelt erg onrustig en zit ineens giga aan de sch... Zou dit dan wel eens het begin kunnen zijn? Fijn detail, die vent van me rijdt ergens in brabant met de truck. Heb hem voor de zekerheid maar even sms gestuurd.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes ik hoop dat dit het begin is meid

slim om mannetje een sms te sturen (maar gaat hij hem wel op tijd lezen)

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!

Pippa wat super dat het uiteindelijk nog zo gelopen is! En wat snel! Is ook wel raar dan zeg. maar wat een heerlijk ventje op de foto's zeg.

Natjes, hmmm zou zomaar kunnen... spannend :D

Gisteren Casper gezien! Ahhhhhh ook al zo'n schatje! Lag prinsheerlijk bij mama te slapen. En ook super om Florine weer te zien die was ook al weer zo groot, en Boaz die heb ik al wel wat vaker gezien maar die was ook al weer zo verandert. Leuk hoor!
    Ow ja en de mama's natuurlijk :D

Nu nog even werken, vandaag en maandag nog, woeiiiiiiiiiiii

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bow jij ook al bijna op verlof
    schiet lekker op

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ natjes: spannend meid... hoop dat vent het sms-je snel leest... zal je altijd zien he... aan het werk ver weg en ja hoor

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    zo nieuwe foto's gespammed!

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Iiiiiiiiiiiiiiii Maidin Gefeliciteerd :D

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    takes a 'bow'... dank u dank u... mag nog niets zeggen en dat doe ik dus ook niet... whahaha...

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    zie dat je de rhesus prik moest... leuk he... moest ik ook... gelukkig achteraf niet meer!

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ fem: het was een jurkje, maar dat is niet echt te zien enthanks

okay heel erg moe hier... het spookje is nu aan het slapen en tijd dat ik ook even ga snurken

18. natjes

natjes Niet meer actief

@maidin: leuke romper heeft Abbi aan op de foto! ;) *grinnik*
    @bow: yesss bijna verlof!

@ikea: Ga er denk ik toch nog even heen vandaag met die jongen. Boel is weer rustig, ik verveel me rot en heb nog nieuw rolgordijn nodig die natjesman gesloopt heeft.. :D Houden jullie nu.nl in de gaten? "vrouw bevalt in de ballenbak van Ikea..." :D hahaha

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Whahahaha dat zou wat zijn zeg!

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    okay ... ik houd mijn ogen gericht op pc ... hihi... btw ik neem Abby altijd mee...

Deel Deze Pagina