*GEZOCHT* een klein poetskaboutertje, bij voorkeur mannelijk, niet groter dan 1.30m. Zonder stembandjes, want heb geen zin in gezeur, doorzettingsvermogen en beetje smetvrees. Liefst haarloos ( scheelt weer met stofzuigen).
vedorie, grrr, ok *GEZOCHT* kaboutertje die alles schoonmaakt als wij slapen. krijg zien/horen/voelen wij u niet en worden graag erlk ochtend verrast met verse broodjes
Jeetje rustig hier... net weer wat boodschapjes gedaan ik die het voorgerecht op 1e kerstdag heb het volgende: Carpaccio Championetjes en sjaorlotjes met pesto en kaas dakje Crostini geitenkaas
we zijn trouwens 1e kerstdag met 6 volw. en 2 kindjes bij mijn ouders en 2e kerstdag komen mijn schoonvader en zwager + aanhang bij ons eten... gelukkig kookt mannetje. ben benieuwd, hij kookt zo'n 15 x per jaar (hij kan het wel hoor, maar ben meestal eerd3er thuis of weet wat we in huis hebben)
Hey meiden, ben er heel erg even. Ik ben bij mijn zus aan het soppen etc. Vandaag NOD, maar ik vrees dat het een WOD wordt. Net had ik al wat licht bruine drab enzo en ik heb ongi pijntjes enzo. Daarbij heb ik net gehoord dat ik niet ben aangenomen. Dus we gaan weer zoeken. Ben er niet erg verdrietig onder. Ronde zoveel is aan de gang en er is altijd een betere baan in de wereld ... Ik ga weer ff stofzuigen en de babykamer dweilen... Knuff Jed
hee ladies, ik ga zo maar eens bijlezen. Hopelijk gaat het goed met alle meiden hier. Zo niet, alvast een hele dikke knuf! Ik heb echt een superdag gehad vandaag. Heerlijk met een vriendin in Haarlem geshopt. Zolang ik nog niet zwanger ben, ga ik er gewoon op en top uitzien, dus lekker strakke truitjes en rokjes/jurkjes gekocht. Ook gekletst over zwanger worden enzo, fijn om er in real live met iemand over te kunnen praten. Gister het besluit genomen om naar de HA te gaan, als het dit keer niet lukt, na met andere vriendin die HA in opleiding is te hebben gesproken. Ik voel me dus lekker op dit moment. Hoe is het met jullie? Ga het nu lezen...
mooie buik en mooie kinderkamer Female super goeie liner trouwens lims...heb me een breuk gelachen hier...vertelde daaf het over wat is jou excuus.....vond tie ook niet leuk whahahahahah Verders met iedereen alles okidoki? iedereen druk met de voorbereidingen voor de kersedagen Eetse allemaal zo ( voor degene die nog nie gegeten heeft dan zoals ikke )
aarggghhh heb ik weer! Had vandaag al enorme krampen, kijk ik net.... BEN IK ONGI Wat nou provera om op te wekken... moest er nog 3! dag 11 echo lukt ook niet meer dan boel ik dicht daar tot de 5e.. naja we zien wel... Heb wel even apotheek gebeld of ik gewoon kan stoppen, volgens hun wel. Mensen ervaring hiermee?
Daar gaan we dan: Lautje: goed dat je er over gesproken hebt met iedereen. Nu weer wat geruster? Natjes: Gewoon volgende ronde weer zw, moet kunnen Pix: zal wel lekker gevoel geweest zijn dat je iedereen nu hebt kunnen vertellen dat je zw bent! Pippa: leuk, de reactie van je kids. Bowen: lekker naar Oostenrijk, wanneer? Nu maar hopen dat tempdip niks is, en je gewoon samen met zus zw bent. Milla: jeuj, goede hsg, lekker veel kans. Benutten! Smallie: leuke verjaardag gehad, klinkt gezellig. Gabs: twee banen, toe maar. Toe aan verandering? Female: mooi buikje zeg! en mooie kinderkamer ook Juud: jij ook fijne dagen. Ik hoor inderdaad van veel meiden dat de tweede zw een stuk onaangenamer is... Helaas. Maar het doel is in ieder geval gioed! Cin: ei al op weg? Tisch:balen zeg, weer ongi. Grmbl. Jedid: geen baan, wel ongi op komst? Dat had precies andersom moeten zijn, begrijpen ze dat dan niet... :s Limm: geen zin/puf meer om zelf te poetsen? Remmie: haai! zwaai. Zuurtje: ook fijne dagen! Debs: ik ben lekker patatjes aan het eten, en jij?
Zo vandaag de psych gebeld, ben heel trots op mijzelf. Hij belde na 2x over en weer gemaild te hebben ook nog. Was gezien een eerder doorgemaakt depressie (op mijn 19e) een vrij hoog risico. Uit recent onderzoek is gebleken dat 14% depressief is tijdens de zwangerschap! Ik vind dat veel! Er is bij mij in de buurt zelfs een speciale poli in een ziekenhuis voor, bekend is dat als je tijdens de zwangerschap depri bent geweest je ook iets verhoogde kans op postnatale depressie hebt. Ik heb hem ook het plan voorgelegd om een tijdje niet te werken en dat vond hij voor nu ook de beste oplossing. Woensdag weer een gesprek. Vind het vreemd en moeilijk na 10 jaar weer ineens hier last van te hebben maar goed. Hoop vanaf woensdag weer tijd te hebben om jullie verhalen te volgen, heeft iemand voor mij dan nu een update?
ha natjes, medicijntjes waren dus niet eens nodig. Hoe lang was je cyclus nu? edit: lautje, voor update zie boven