ik vind dat als men met bepaalde medijnen er eerst goed over gesproken heeeft met een arts en alles goed is uitgezocht. de risico's enzo. dat het dan een verantwoorde keus is. ik neem aan dat als de risioco's te groot worden dat een aanstaande ouders dan nog wel ff 2 keer zou nadenken. maarja de omgeving weet het altijd beter he. ik verwacht ook een heleboel commentaar en aan de ene kant maakt me dat boos aan de andere kant wordt er toch heel gespannen en onzeker door. en dan wordt ik daar weer boos van want dan denk ik waar halen jullie het lef vandaan mij te bekritiseren. affijn. zo is het denk ik overal wel wat. veel erger vind ik het dat er mensen zijnd ie bewust niet goed voor zichzelf enhet ongeboren kindje zorgen. niet goed eten niet stoppen met roken en drinken enzo. gelukkig gebeurd het niet zoveel meer maar het gebeurd nog steeds. en dan heb je het ook nog niet over verlavingen. da's helemaal triest.
Moggûh dames, ik ben het met klingeling eens: piep... Verder was het gisteren leuk, maar ik ben nu in een (*&^) stemming... Ik ga naar de kerk.. bijbij Jed
goeiemorgen Gaby: ben ik gisteren helemaal vergeten... nog proficiat met pa's bruiloft! Pix: Klinkt als migraine met je steken! Migrainestick kan idd iets helpen zoals smalletje zegt. JD: minder van je humeurtje. Giegel: bijna maandag
goede morgen iedereen thanks limmeke ! hoop dat je mannetje het een plekje kan geven de relatie die je nog met je ex heb! ik zou het ook moeilijk vinden als mijn vriend nog contact met zijn ex zou hebben, mja jullie hebben een verleden. hoop dat alles snel goed is
oh dank je smallville. ik ga morgen wel halen dan.. ik moet helaas werken vandaag.. hoop dat het gaat.. ik heb dit nooit gehad. zou het kunnen komen door het stoppen met roken?
Zo, heftig! Kan me voorstellen dat je goede begeleiding nodig hebt. Net als vriendin van mij met chronische hernia....
Hi ladies, hier even hetzelfde bericht als in de Augustus NOD: Goedemorgen dames. Ok, allemaal heel raar hier op cyclusdag 42. Ten eerste is de test vanochtend om 7 uur denk ik niet helemaal goed gegaan want de controlestreep verscheen niet helemaal (heb er denk ik te lang overheen geplast). Ten tweede zag ik toen niks, maar ben ook gelijk in bed gaan liggen met de gordijnen etc dicht, dus kon 't niet op z'n duidelijkst zien. Nu net om 11 uur keek ik nog eens goed in het licht bij het raam en zie ik het allerdunste streepje wat je maar kunt bedenken, maar hij is er echt. Kan geen duidelijke foto maken met telefoon helaas en cam is uitgeleend. Grrr, nu kan de stress en het nog meer geld uitgeven aan tests weer opnieuw beginnen! Ik ben op basis van deze test absoluut niet blij geworden dus jullie hoeven me ajb niet te feliciteren, maar wil wel alles uitsluiten dus een dezer dagen opnieuw testen... *zucht*
murnin ladies, Limmeke: fijn dat het opgelost is Gaby: fijn dat het mooi is geweest allemaal, nog gefeliciteerd! Nour: pfff we haten ze, die testen... :x het fijne is natuurlijk dat als het er zit het voorlopig (als het goed is) nog wel blijft zitten! dus word de streep vanzelf duidelijker.. Hier ook nog steeds niets op dag 40 iig geen ga dinsdag pas weer testen. Dan heb ik 4 dagen niet getest.. klinkt wel lang maar misschien komt de ongi dan op gang..
@ Esmee, pff wij zitten in ongeveer hetzelfde schuitje he...deze stress is toch ook niet goed, waarom krijg je niet gewoon een overduidelijk resultaat in 1x! Aaaah!
Nour, is er geen winkel open bij jou dat je nog een ander testje kan halen? Die onzekerheid schiet gewoon niet op zo!
Het is zeker dat ik een keizersnede krijg, door plaat ed kan bekken niet week worden en past kindje er niet door...
Zo ben ik weer. Mijn hemeur is sterk verbeterd.. Heerlijk zo'n kerk... het was weer een feest... Au au au... Mijn hubbie was in een bui van baldadigheid op mijn kont wezen drum spelen... Dat was bijna een week terug. Ik stond gebukt en hij raakte heel hard mijn botje... Het doet nog steeds pijn... arm billetje JD
volgens mij kan je bij huisartsenposten zw testen kopen Edit: ik bedoel dus de 24 uurs apotheek daar .. hehe
@Nour wat verschrikkelijk balen! Beter nog een test, dan maar nog wat euro's der tegenaan. (Laat je toch iets anders staan? chocola ofzo, nieuwe panty hihi, heb er zelf ook heeel wat gesleten beive me) Want (slik, sorry) hoorde dat een lijntje dat later verschijnt niet geldig is? Aaargh, zo erg die stomme rotdingen. Maar doe nieuwe, plas goed, richt netjes en check dan! Succes meitie!