En ja hoor ook deze geven valse strepen!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dientje, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik lees hier vaak verhalen over indroogstreepjes en de zwangerschapstesten van Zwanger&Kids geven dus ook valse streepjes! Hier een test dat ik vandaag voor de "grap" heb gedaan. Er verscheen binnen de tijd een lichtroze streep terwijl ik nog wacht op m'n eisprong....
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • foto.JPG
      foto.JPG
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      131
  2. Wendy88

    Wendy88 Fanatiek lid

    3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Weet je wel echt zeker dat je eisprong nog moet komen? (ken deze testen niet, dus zou maar zo kunnen hoor! Wel vreemd zeg! Hij is toch al aardig duidelijk..:$
     
  3. missymaaike

    missymaaike Fanatiek lid

    8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    inderdaad:$ toen ik zo streepje had met die testen was ik toch echt zwanger ...
    of waaneer is je eisprong en reageert hij daar op ?!
     
  4. JosieJ

    JosieJ Niet meer actief

    Ik had ook zo'n streepje 5 dagen voor nod en zie mijn banner.... Zelfde test... Anders altijd omo wit bij mij hoor!
     
  5. mamamooimeisje

    9 jul 2012
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bizar! Misschien reageert ie op je eisprong? :(
     
  6. JosieJ

    JosieJ Niet meer actief

    Ja ik moet erbij zeggen dat ik rond mij ei ook nog nooit een zwtest heb gedaan haha :)
     
  7. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik vind het ook erg vreemd. Ik temperatuur ook en heb volgens FF toch echt geen eisprong gehad. Wel een positieve ovu test maar alsnog zou het dan toch niet kunnen? Misschien reageren de testen idd ook op LH.

    Ik zie trouwens dat ik het topic verkeerd heb geplaatst, moest eigenlijk bij ovulatie- en zwangerschapstesten!
     
  8. missymaaike

    missymaaike Fanatiek lid

    8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hoe zeker ben je van het feit dat je niet zwanger bent ? en als jij wel een positieve ovulatie test heb gehad denk ik toch echt dat je eisprong is geweest ?! was je positieve ovulatie test rond om de zelfde tijd als je zwangerschapstest!
     
  9. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik vind dit toch ook een spannend verhaal.. wat als je ei vlak na je posi ovutest is geweest en jouw LF is heel kort maar lang genoeg voor een innesteling, kan dit toch een echte goeie zw-test zijn ? :(

    SPANNEND :)
     
  10. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38
    Verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten.
     
  11. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor het verplaatsten!

    @missymaaike mijn 1e positieve ovulatie test was 8 juli en tot vandaag zijn ze nog steeds positief, de zw test is ook van vandaag. Maar mijn temperatuur blijft laag. Dus het kan echt niet.

    @Y87 Het zou leuk zijn maar denk niet dat het zo is, dan zou mijn temperatuur ook wel stijgen.
     
  12. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heb je geen ander merk zw-test in huis..kv ofzo??
    Als ie dan negatief is weer je zeker dat je niet zwanger bent, en het een valse streep was..
    Is ie positief heb ik toch mn vraagtekens..

    Maar dan kan het ook nog je ei zijn maar weet je in ieder geval iets meer.. :)
     
  13. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind het ook een twijfelgeval.
    Zou toch even met een andere test testen. Spannend!!
     
  14. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb helaas geen andere testen in huis. Misschien morgen even 1tje halen maar denk dat dat geld verspilling is.

    Hier een foto van mijn temp kaartje, dan kunnen jullie zien dat het wel vals moet zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • 112d5b.png
      112d5b.png
      Bestandsgrootte:
      11,3 KB
      Weergaven:
      292
  15. nila

    nila Actief lid

    2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezien je ronde 2 bent begonnen op 29 juni zou je deze ronde niet zwanger kunnen zijn lijkt mij. Het zou natuurlijk wel kunnen dat je vermeende ongesteldheid een innestelingsbloeding is geweest.
     
  16. Wendy88

    Wendy88 Fanatiek lid

    3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Als het goed is kan een zangerwchapstest niet op lh testen en een ovutest wel op hcg.. ben toch wel erg benieuwd!
     
  17. missymaaike

    missymaaike Fanatiek lid

    8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Gek dat je ovulatietesten ook positief blijven ik zou toch is met een andere test testen
     
  18. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Er zijn veel vrouwen die een positieve zwangerschapstest hebben gehad als hun eisprong eraan kwam, raar maar waar helaas! Blijkbaar reageren die testen daar toch op..
     
  19. missymaaike

    missymaaike Fanatiek lid

    8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Neej dat weet ik vind het alleen zo vreemd
     
  20. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja het moet eigenlijk niet kunnen... maar er zijn ook weer testen op een zwangerschap met ovulatietesten haha moet eigenlijk ook niet kunnen ;)
     

Deel Deze Pagina