En zijn jullie eetgewoontes (al) veranderd!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Karina, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Lijkt me leuk om te kijken of er echte eetgewoontes veranderd zijn! Heb er zelf nog niet echt last van hoor, ja wel wat minder eetlust en dan ineens weer van die buien, dat ik alles uit de koelkast trek en in me mond stop!

    Verder kan ik wel zo een hele pot augurken in één keer op, terwijl ik daar verder echt nooit over nadenk, over een augurk :confused: !

    Ik moest ineens over dit onderwerp nadenken, want ik had honger en ik zag frikandellen in de vriezer liggen, denk hè ja daar heb ik nou trek in, terwijl het hier nog ochtend is, haha :) , dat doe ik dus normaal nooit, maar nu liggen ze lekker in de frituurpan te garen, mmmmmmmmm ;) !!!
     
  2. annika

    annika Actief lid

    9 feb 2006
    243
    0
    0
    Ja en nee eigenlijk.... Ik heb nog geen trek in rare of andere dingen dan voorheen, maar er zijn wel dingen die ik voorheen gewoon at of dronk en nu toch niet meer zo lekker vind... Vooral de misselijkheid begint bij mij mee te spelen geloof ik. Ik ben tot nog nog toe niet zo misselijk dat ik ervan moet overgeven (hoop ook dat het niet zo erg gaat worden) maar eigenlijk heb ik de gehele dag een licht misselijkachtig gevoel....

    Maarre, voor mij van de één op de andere dag geen Sterrenmuntthee meer.... en ook geen pepermunt => terwijl ik juist dacht dat dat hielp...jak ik word er nog misselijker van!
     
  3. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ja, door misselijkheid verandert alles! Ik krijg nauwelijks nog een normale maaltijd naar binnen. Terwijl ik een paar weken geleden juist hele erge eetbuien had! Geniet er maar van, als je misselijk wordt is dat snel over. Ik hoop het natuurlijk niet voor je! Gelukkig wordt niet iedereen misselijk :D
     
  4. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik mis alleen mijn eetlust, en de chocolade kan ik normaal nog niet zien liggen of het is al op, maar nu heb ik er gewoon niet zo`n trek in of een stuk minder.
     
  5. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik heb idd die misselijkheid ook in mijn vorige zwangerschap gehad en niet zo'n beetje ook, heb echt zeker twee volle weken misselijk op bed gelegen, kon niets velen, echt alleen maar op bed! Heel vervelend was dat en zeker als ik het nu zou krijgen, want ik heb nu natuurlijk een dochter die ook mijn aandacht nodig heeft!

    Ik hoop stiekem dat ik deze zwangerschap die klacht kan overslaan!!!
     
  6. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Lijkt me leuk om te kijken of er echte eetgewoontes veranderd zijn! Heb er zelf nog niet echt last van hoor, ja wel wat minder eetlust en dan ineens weer van die buien, dat ik alles uit de koelkast trek en in me mond stop!

    Verder kan ik wel zo een hele pot augurken in één keer op, terwijl ik daar verder echt nooit over nadenk, over een augurk :confused: !

    Ik moest ineens over dit onderwerp nadenken, want ik had honger en ik zag frikandellen in de vriezer liggen, denk hè ja daar heb ik nou trek in, terwijl het hier nog ochtend is, haha :) , dat doe ik dus normaal nooit, maar nu liggen ze lekker in de frituurpan te garen, mmmmmmmmm ;) !!!
     
  7. annika

    annika Actief lid

    9 feb 2006
    243
    0
    0
    Ja en nee eigenlijk.... Ik heb nog geen trek in rare of andere dingen dan voorheen, maar er zijn wel dingen die ik voorheen gewoon at of dronk en nu toch niet meer zo lekker vind... Vooral de misselijkheid begint bij mij mee te spelen geloof ik. Ik ben tot nog nog toe niet zo misselijk dat ik ervan moet overgeven (hoop ook dat het niet zo erg gaat worden) maar eigenlijk heb ik de gehele dag een licht misselijkachtig gevoel....

    Maarre, voor mij van de één op de andere dag geen Sterrenmuntthee meer.... en ook geen pepermunt => terwijl ik juist dacht dat dat hielp...jak ik word er nog misselijker van!
     
  8. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ja, door misselijkheid verandert alles! Ik krijg nauwelijks nog een normale maaltijd naar binnen. Terwijl ik een paar weken geleden juist hele erge eetbuien had! Geniet er maar van, als je misselijk wordt is dat snel over. Ik hoop het natuurlijk niet voor je! Gelukkig wordt niet iedereen misselijk :D
     
  9. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik mis alleen mijn eetlust, en de chocolade kan ik normaal nog niet zien liggen of het is al op, maar nu heb ik er gewoon niet zo`n trek in of een stuk minder.
     
  10. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik heb idd die misselijkheid ook in mijn vorige zwangerschap gehad en niet zo'n beetje ook, heb echt zeker twee volle weken misselijk op bed gelegen, kon niets velen, echt alleen maar op bed! Heel vervelend was dat en zeker als ik het nu zou krijgen, want ik heb nu natuurlijk een dochter die ook mijn aandacht nodig heeft!

    Ik hoop stiekem dat ik deze zwangerschap die klacht kan overslaan!!!
     
  11. spekske

    spekske Lid

    26 dec 2005
    70
    0
    0
    Belgie
    In rare dingen/combinaties heb ik geen trek,maar ik heb wel een enorme eetlust gekregen toen die vervelende weken van misselijkheid voorbij was.
    Echt vraatzucht noem ik het soms,heel vreselijk.
    Ik ben voorlopig 3,5 kg bijgekomen met 17weken en enkele dagen te zijn,dus het kon ook al erger zijn ,niet ;)
    Wat ook anders is ,is dat ik nu ineens wel ketchup lust en van die groene pepertjes en dat lustte ik eerst niet!
     
  12. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb geen trek in rare dingen, maar wel eens meer behoefte aan iets vooral cola daar kan ik echt zin in hebben. ook allerlei zoettigheid en zoute popcorn.
     
  13. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb gewoon echt geen eetlust.
    Ik had net aardappels met doperwten en Valess ik heb een paar happen genomen en toen hoefde ik al niet meer.
    Ik ga zo nog een banaan eten en dan hoef ik echt niks meer.
     
  14. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Miranda, je weet wat ze over zoetigheid zeggen, hè, dan is het een meisje, hihi ;)!!!

    Duurt niet meer zo heel lang voordat jij er achter komt igg, spannend hoor, voor je!!!
     
  15. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Bij mij is het nu alleen maar chocolade...echt een verslaving hahahaha
     
  16. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb eigenlijk nergens en overal zin in! Bij de lunch vanmiddag bijvoorbeeld krijg ik echt met moeite 2 boterhammen weg, maar nu heb ik net gegeten en zit al weer te bedenken wat ik nog meer kan nemen! Overdag ben ik licht misselijk de hele dag door en heb ik dus nergens zin in, maar 's avonds trekt de misselijkheid weg en ja, dan ga je zoeken hè ;)
     
  17. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik eet eigenlijk gewoon alles nog, alleen met drinken is het lastig. Ik vind koffie, thee en water niet lekker meer. Drink veel melk en water aangelengd met roosvicee/diksap.

    Pim
     
  18. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Zure haring!!! HEERLIJK. :) :)

    Dat is iets aparts,eerder at ik het zelden en nu , het is omdat de pot leeg is anders had ik er nog wel eentje gewild.
    Wat betreft drinken, cola en melk dat drink ik op dit moment het meest.
     
  19. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Cola blijkt dus op meer plaatsen in trek te zijn :) Normaal drink ik wel eens cola maar nu echt dagelijks.... Rare dingen die hormonen :)
     
  20. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik heb niet veel rare dingen, maar kan me helemaal ziek eten aan tomaten en af en toe een vreetbui. pas 4,5 kilo aangekomen dus ook niks drastisch :)
     

Deel Deze Pagina