Help, wie herkent deze pijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miesje25, 31 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik zit op dag 47 van me cyclus. Heb geen idee dus hoe of wat.
    Maar wie herkent dit dus kwa pijn wel of niet zwanger ik hoop gewoon dat iemand het herkent. Want ik ken deze pijn alleen van toen ik zwanger was van dl en ze bewoog in me buik of aan het schoppen was etc.
    Heb sinds een tijdje pijn onder me ribben. Maar nu sinds een aantal dagen echt dat af en toe tranen in me ogen staan.
    Het is een soort drukkend gevoel van me bovenbuik tegen me ribben.
    Maar ook trekkend gevoel onder en boven in me buik.
    Daarheb heb ik ook last van zeurende pijn in me liezen.
    De pijn komt op de dag zelf. Als ik wakker wordt heb ik nauwelijks last maar zodra ik ga fietsen, werken wordt het op de dag erger en als ik dan savonds rustig op de bank zit heb ik het gevoel bijna constant.

    Ik ben al bij huisarts geweest die heeft buik gevoeld etc dat was verder goed.

    Ik zit nu te twijfelen om naar weekendpost te gaan omdat ik gewoon zo kast blijf houden en niet weet wat het is.
     
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Geen ervaring maar als je het niet vertrouwd of echt niet vol te houden is gewoon even langs de dokter!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit met een eventuele zwangerschap te maken heeft. Mocht het je het echt niet lekker zitten zou ik zeker nogmaals langs een (huis)arts gaan.
     
    Miesje25 en bozoe vinden dit leuk.
  4. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Oh jee, kan me voorstellen dat je er ongerust van wordt! Als je het niet vertrouwt dan zeker naar de dokter.
    Misschien een maagontsteking of galblaasprobleem? Lijkt me inderdaad niet dat je bovenbuikspijn wordt veroorzaakt door een zwangerschap.
    Beterschap!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  5. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Als het zulke pijn is dat je zelfs naar de weekendarts wil dan is het geen zwangerschapspijn. Ik zou je richten op een andere oorzaak dan zwanger.
    Heb je recent andere bewegingen gemaakt? Zwaar getild of gesport? Heb je verhoging? Heb je stress?
    Wat zei de dokter over je buikpijn? Heb je verteld dat je misschien zwanger kunt zijn? Zei hij daar iets over?
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  6. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @Sado @Jess89 @KleineLai
    Me urine is schoon daar hadden ze naar gekeken.
    En als het door een zwangerschap zou komen had ik ondertussen wel een positieve test moeten hebben.
    Maar omdat ik lange cyclus heb nu en nog steeds geen menstruatie dacht ik dat iemand het miss zou herkennen die ook een hele lange cyclus heeft. En dat het dus miss gewoon daar door komt.
    Heb geen andere dingen gedaan afgelopen week dan normaal.
    Ik fiets alleen verder sport ik niet. Verhoging heb ik ook niet. Stress ook niet.
    Huisarts (niet me eigen, daar baalde ik ook van) zei dat het waarschijnlijk toch komt omdat me menstruatie eraan komt. Waarop ik zei of ik dan wat sterkere medicijnen mocht want als ik dit elke x ga krijgen voor die komt dat echt niet uit te houden is.
    Maar zolang me menstruatie er niet is moet ik het met paracetamol doen omdat er een kleine kans is dat ik toch zwanger ben.
    Dus ja....ik weet het ff niet meer.
     

Deel Deze Pagina