weet het niet meer..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Muisje, 20 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje

    Muisje Lid

    20 feb 2006
    95
    0
    0
    Hallo,

    Twee weken geleden begon het met wat bruin bloedverlies, dit zette door.. Werd steeds roder en kwam ook een stolsel los wat erg leek op een vruchtzakje.. Maar verder helemaal geen tekenen van een miskraam, geen buikpijn alleen maar bloedverlies..
    Voel me nu twee weken later nog steeds zwanger, zere borsten enzo.. Wat moet ik hier mee??
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

    Wat een nare ervaring heb je gehad.
    Ik raad je aan naar de dokter of de vk te gaan. Met een echo kunnen ze kijken of er nog wat zit enz.

    Heel veel sterkte

    Natasja
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Zal het wel checken. Lijkt me ook een enorme onzekerheid voor jezelf en dat kan je toch niet erbij hebben nu lijkt me. Hoop dat je snel duidelijkheid zult hebbben. Heel veel sterkte de komende periode!
    Liefs Carry
     
  4. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Wat naar zeg.

    Ik zou om een echo vragen! de onzekerheid en stress is niet goed voor je en de baby.

    gr. cassandra
     
  5. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb dit nu ook gister een beetje bloedverlies en vandaag net of ik ongi ben. ik ben zo bang dat ik niet zwanger ben straks ik heb vorige week 2 testen gedaan en die waren positief. ik heb nu ook geen last van echte ongi pijnen. wat moet ik doen heb vrijdag eenafspraak bij de huisarts staan.
     
  6. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Testen blijven voorlopig positief, ook al heb je een miskraam gehad. Dus testen heeft geen zin. Heeft met je hormonen te maken.
    Je zult echt een afspraak moeten maken met je huisarts. Sterkte!
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Tweety,

    Ik zou even contact opnemen met je ha. Als je bloed verliest alsof je ongesteld bent lijkt het niet goed. Testen heeft inderdaad nu geen zin omdat die nu vals postief kunnen zijn.

    Pim
     
  8. Niet meer actief

    Zou vragen om een echo ;)

    Volgens mijn huisarts verschilt het per vrouw hoe lang het hormoon in je lichaam blijft zitten..hangt ook van zwangerschapsduur af..
    Ik heb met 7 1/2 week een miskraam gehad..5 wk na miskraam deed ik test en positief..alleen dmv echo konden ze zien of het om een nieuwe zwangerschap ging of niet..bij mij wees uit dat ik opnieuw zwanger was..

    Heel veel sterkte in deze onzekere periode..
     
  9. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik had vanmorgen bloedverlies bij het afvegen net als bij ongi en net weer lichtjes rood bloed ik ga inderdaad de ha maar bellen. ik hoop zo dat dit niet is wat ik denk.
     
  10. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb net de ha gebeld en de ass. zegt dat ik moet afwachten hoe het loopt vandaag of ik erger bloedverlies krijg of dat het nu bij helder roze ga blijven moet vanmiddag terug bellen. pff wordt gek van onzekerheid.

    dikke knuff. tweety
     
  11. Muisje

    Muisje Lid

    20 feb 2006
    95
    0
    0
    Dan je wel voor al jullie reacties.. Laat het toch maar even op z'n beloop.. Heb ook geen idee wat ik ervan denken moet. Op zich zegt mijn gevoel niet zwanger te zijn, maar dat komt puur doordat ik bloedverlies heb gehad.. Vind het zo raar dat ik helemaal geen buikpijn heb gehad.. Zijn er meer die dit hebben gehad..
    Was gister trouwens voor het eerst op dit forum en gelijk al zoveel reacties, hartstikke fijn!! Kom zeker vaker langs en ik hou jullie op de hoogte.

    Trouwens het wordt mijn tweede kindje straks, we hebben een prachtig mooie meid van 22 maanden en vanaf november zijn we weer aan het proberen zwanger te worden.
     
  12. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb ook geen krampen of iets dergelijks gehad bij mijn mk. Enkel bloedverlies - dat ook nog een minder was dan een normale menstruatie.

    Ik denk dus het mijne van alle adviezen dat je een mk herkent aan kramp en meer dan normaal bloedverlies.........

    Stertke met afwachten.

    Pim
     
  13. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He muisje en tweety,

    Ik heb een MA gehad bij 8 weken en ik wist eerst helemaal van niks.
    Ik ging naar een bevriende verloskundige voor een pretecho.
    Bleek dat ik een leeg vruchtzakje had, dan schrik je behoorlijk.
    Daarna twee keer een kuur met speciale tabletten om de miskraam op gang te helpen, waar ik niet op reageerde. Door die tabletten kreeg ik heel erge krampen,daarna waren ze weer weg. Uiteindelijk heb ik zelf om een curretage gevraagd omdat het ik het emotioneel niet meer aan kon (zat al bijna een week op reactie te wachten)waarna ik 3 dagen bloedverlies heb gehad en alleen de 1e dag krampen. Ben achteraf zeer blij dat ik daarvoor had gekozen.

    Dus je hoeft helemaal niet direct bloedverlies te hebben of erge krampen
    als het mis is. Je moet gewoon goed naar je lichaam en je gevoel luisteren. Het is zoiezo verstandig en ook beter voor jezelf om een vk of ha te bellen zodat ze kunnen kijken of het goed gaat.

    Echt heel veel sterkte meiden.
    Voor vragen ben ik er.

    Liefs tiets
     
  14. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi Tiets,
    Ik ben ook heel bang dat ik alleen een vruchtzakje draag, al heb ik er geen bewijzen voor.. Ik heb wel 2 vriendinnen die het gehad hebben en hun hadden het elle2 in de 1e maand dat ze gestopt waren met de pil.. Komt dit vaker voor als je net gestopt bent of ook als je al langer gestopt bent. Ik ben in de 5 maand zwanger geworden. Ik heb nog erg weinig symptomen en ben er denk ik meer bang voor omdat het zo dicht bij is voor gekomen.. Ik ga di naar de huisartd voor de 1e keer, ik ben ook voor de 1e keer zwanger en ietsie onzeker ;)
    Ik hoop dat je me meer kan vertellen en misschien de onzekerheid iets weg nemen :)
    Alvast bedankt voor je verhaal en ook de rest natuurlijk...

    Ook muisje en tweety heel veel succes en sterkte gewenst..
     
  15. Muisje

    Muisje Lid

    20 feb 2006
    95
    0
    0
    Hai,

    Hier weer even een berichtje van mij.. Kon het net niet laten om een test te doen.. Ben namelijk met ovulatietesten aan de slag gegaan omdat we graag weer snel zwanger willen worden. Bij die ovulatietesten zat ook een zwangerschapstest.. Ik moest de ovulatietest toch doen en had dus al een plasje opgevangen, ik dacht als ik nou een zwangerschapstest doe en hij is negatief moet ik me niet meer druk maken dan weet je waar je aan toe bent. En ja hoor, hij was dus negatief.. Moet me er nu echt bij neerleggen dat ik niet meer zwanger ben en dat we dus verder moeten.. Op zich wel een opluchting.. Je weet nu waar je aan toe bent, had stiekum de indruk toch nog zwanger te zijn.. Maar dat is dus niet zo.. Je kan jezelf natuurlijk flink voor de gek houden..
     
  16. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Heel veel sterkte nogmaals Muisje,

    Hopelijk si het nu snel weer raak. Het is dubbel om te zien dat je niet meer zwanger bent maar nu kun je wel weer gelijk beginnen om opnieuw zwanger te worden.
    Succes en liefs,
     
  17. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He muisje,

    Dan voel je je wel ff weer klote.
    Leef met je mee. :cry:

    Hoop dat het snel weer bingo is.

    liefs tiets
     
  18. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He muisje,

    Dan voel je je wel ff weer klote.
    Leef met je mee. :cry:

    Hoop dat het snel weer bingo is.

    liefs tiets
     
  19. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Sterkte Muisje.

    En Tweety laat je gauw iets weten.
    Duim voor je.

    Silly
     

Deel Deze Pagina