Hoi dames, Ik heb sinds een tijdje enorm zere ribben. Ik heb het alleen aan mijn rechterzijde. Het doet zo'n pijn, dat ik echt kaarsrecht moet zitten om het te verlichting en als ik mijn ribben uitzet (door mijn adem in te houden) verlicht het ook een beetje. Nu is mijn vraag: Word deze pijn nog minder of wordt dit alleen maar erger. En wat deden jullie ertegen? Alvast bedankt voor de reacties. Liefs Hummel.
Ik heb al pijn aan mijn ribben sinds de 8e week van mijn zwangerschap. Ik heb een kleine buik (weinig ruimte tussen ribben en bekken) en dus wordt de ruimte optimaal gebruikt en alles aan de kant geduwd. Helaas heb ik niets tegen de pijn gevonden. Ook de fysio kan er niets mee helaas.
hier net zo... auw... heb het voornamelijk maar aan 1 kant... even een half uurtje liggen af en toe.. dan gata eht wel weer een poosje sterkte ermee!
Ik kreeg er op een gegeven moment ook last van, volgens de Vk hoort het er gewoon bij. Maar het was wel zo enorm vervelend en pijnlijk, net of het helemaal beurs is. Is bij mij pas over gegaan toen de kleine begon met indalen, succes!
oh, dan mag ik nog wel even voordat de kleine gaat indalen. En net de kant die zeer doet, daar schopt die steeds tegen aan. Liefs Hummel.
Dat schoppen deed ze bij mij ook altijd extra aan die kant , dat maakt het dan extra pijnlijk... Succes!
Hoi, heb ik ook onwijs last van gehad. Ik ben ervoor naar een manueel gegaan en die heeft het met zo'n 3 sessie heel wat verbeterd! x
Hier nog iemand! Ik heb ook veel last van pijn aan mn ribben en alleen maar rechts. Het is zo erg dat ik sinds een paar weken halve dagen werk omdat ik er vooral last van heb tijdens het zitten (heb een zittend beroep). Wat bij mij helpt is plat liggen. Verder kan je er niet veel aan doen, wachten tot je kindje gaat indalen!