Enorme krampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hansje, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo dames,

    Ik ben nu ongeveer 6 weken in verwachting en wordt soms 's nachts wakker van krampen in mijn darmen. Ik ga dan wel naar de wc en heb dan wel resultaat :oops: :) Maar die krampen doen soms zo verschikkelijk pijn. Soms voordat ik in de ochtend wakker wordt dan heb ik ook wel eens die krampen.
    Is dit normaal? Hoort dit er gewoon bij?

    Graag jullie mening.


    Liefs Hansje.
     
  2. mrietje

    mrietje Bekend lid

    4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Yep, had ik ook. En je weet dat het door je darmen komt, niet druk maken dus ;)

    xxx
     
  3. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Heel herkenbaar, die krampen zijn erg venijnig!
     
  4. lief649

    lief649 Actief lid

    3 okt 2007
    449
    0
    0
    hoi hansje,

    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik vreselijk veel last van darmkrampen gehad tot koud zweet en bijna flauw vallen toe, vreselijk gewoon, maar ging na ongeveer drie maanden over.
    ik ben nu 7 weken onderweg voor mijn tweede kindje en heb weer last van darmkrampen, helaas hoort het er bij !

    groetjes lief
     
  5. Bedankt dames vor jullie antwoorden. Tja bij je eerste kindje is alles nieuw en voor het eerst dus weet je niet wat normaal is.

    @lief
    Ik was inderdaad ook 1 keer bijna flauwgevallen en heb dan ook koud zweet. Het is de ene keer erger dan de andere keer.
    En trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Liefs Hansje.
     
  6. Lampie

    Lampie Bekend lid

    30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hier ook de eerste tijd gigantisch last van buikpijn/krampen, het deed zo gemeen zeer. Maar even aan de HA gevraagd en zei dat het heel normaal was. Je baarmoeder word groter dus je darmen moeten ergens anders een plekkie zoeken ;) Ik hoop dat je je snel beter voelt :)
     
  7. lief649

    lief649 Actief lid

    3 okt 2007
    449
    0
    0
    hoi hansje,

    bedankt voor de felicitaties en jij natuurlijk ook nog van harte !
    Grappig dat we maar 1 dag schelen, kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden met alle kwaaltjes en hoe onze zwangerschappen verlopen !

    groetjes lief
     

Deel Deze Pagina