Enorme temperatuur stijging na eisprong

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door GhostRocker, 20 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    Ik temperatuur nu al 3 maand onafgebroken. Ik zie dus wel een patroon in mijn temperatuur. Alleen vandaag heb ik ineens een veel hogere temperatuur dan normaal na mijn eisprong, hij is nog nooit in die 3 maand zo hoog geweest. (Ik zit nu ongeveer op 6dpo) Voor mijn eisprong is die 36.7-36.9 en na mijn ei stijgt die tot 37.2-37.3. Nu was die vanmorgen 37.45. Toch wel een stukje hoger dan ik gewend ben. (Ik heb een kwartier later nog eens gemeten, na mijn ontbijt (wat normaal dus niet mag), en toen was die nog altijd 37.42)
    Weet iemand hoe dit kan? Kan dit liggen aan de omgevingstemperatuur, al is die al een aantal dagen wel redelijk hoog in onze slaapkamer?
    Ter illustratie heb ik mijn temperatuurkaartje van deze en die van mijn vorige cyclus bijgevoegd.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Je tempt wel direct na ontwaken en zonder dat je je bed uit bent geweest toch?
    Ben je gisteren wellicht eerder gaan slapen waardoor je een langere nachtrust hebt gehad?
     
  3. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    Nee dat dus niet. Ik heb niets anders gedaan dan anders. Deze morgen was mijn temp weer wat gezakt tot 37.32 dus dat is weer wat normaler voor mij. Misschien was ik gewoon wat lichtjes ziek ofzo zonder dat ik er veel van gemerkt heb. Ik kan niet direct iets anders bedenken dan dit.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Dat kan heel goed. Ook een beginnende kleine verkoudheid kan je al merken aan je temp
     
    GhostRocker vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina