Er staat een streepje!! Of toch niet...?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AnnevandePol, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Hier een berichtje vol verbazing. Ik ben al 2 weken veel misselijk, dus mijn man zei gisteren dat ik voor de zekerheid maar een test moest doen. Ik ken mijn cyclus nog niet, maar volgens mij moet ik vandaag ongeveer ongesteld worden. Gisteren had ik ook wat bruine afscheiding, dus ik ging er vanuit dat het er wel aan zou komen.
    Net werd ik weer misselijk wakker, dus toch maar een testje gedaan, even gekeken (omo wit natuurlijk) en onder de douche gestapt.

    Maar... er stond ineens een licht streepje toen ik onder de douche vandaan kwam! Ligt dat aan mij? :$

    De kwaliteit van de foto is wel slecht zie ik trouwens. Zal zo kijken of ik via de laptop een betere kan uploaden.
     
  2. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zie een streepje ja!

    Ik denk dat ik je mag feliciteren
     
  3. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Die is precies positief ja! Maar klopt je onderschrift, dat je 10 dagen terug nog maar met de pil gestopt bent?
     
  4. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ja, dat klopt ja, vandaar de verbazing! Maar ik ben vorige maand wel een paar keer ziek geweest, dus de pil zal niet optimaal gewerkt hebben...

    Maar het ligt dus niet aan mij.. Ow shit...:$ :D
     
  5. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik zie hem ook! Is hij roze ?
     
  6. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hij was dus na afleestijd zo? Ik zou niet meteen blij zijn, zeker niet als je pas 9 dagen geleden bent gestopt met de pil. Het zou nog kunnen dat hij reageert op je eisprong! Misselijkheid kan ook zijn van het stoppen met de pil... Heb je ovulatietesten in huis?
     
  7. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Streepje is roze ja. Alleen heel licht... En de 1ste keer keek ik voor de 5minuten afleestijd, de 2e keer zo'n 5 a 8 minuten daarna.

    Ik weet wel zeker dat de pil vorige maand niet gewerkt heeft, het was alleen niet erg omdat ik toch zou stoppen. Had alleen niet verwacht dat het ZO snel al zou kunnen...


    Hij kan ook vals positief zijn, toch? Ovulatietesten heb ik niet.
     
  8. nono

    nono Niet meer actief

    Heb je nog een foto nu die gedroogd is?
     
  9. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Zal er nu nog 1 maken: (jammer dat het op de foto's minder goed te zien is dan in het echt)
     
  10. Zaantje2014

    10 jun 2014
    89
    19
    8
    NULL
    Almere
    Streepje is zichtbaar!

    Voorzichtig gefeliciteerd.
     
  11. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ik zie zeker een streepje.
    Zou morgen weer testen kijken of hij oploopt.
     
  12. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Kan hij vals positief zijn? Of zijn de kruidvat 2 voor 5 niet zo vaak?
     
  13. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zo'n duidelijke streep is niet vals positief. Wat ik wel al zei...het kan ook van je eisprong komen.... En mocht je wel zwanger zijn, dan zit je nog voor 4 weken met zo'n streepje... Zou dat dan kunnen denk je? Je zou dan rond de 3 weken en 4 dagen zijn
     
  14. Lutty

    Lutty Actief lid

    26 okt 2012
    469
    0
    0
    Ik zie het streepje en zou ik je achtergrond niet kennen zou ik zeggen: gefeliciteerd, maar gezien het feit dat je nog maar 9 dagen geleden met de pil bent gestopt, twijfel ik daar toch aan.

    Heb je een bloeding gehad na het stoppen met de pil?
     
  15. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    De pil werkte vorige maand niet, en zeker niet toen mijn eisprong was en die was rond de 27ste. (Veel ziek geweest en een aantal keer niet ingenomen) Dus als ik nu idd zwanger ben, dan is dat van toen.

    10 dagen geleden ben ik officieel gestopt om er echt voor te gaan, vandaar dat die datum in mijn onderschrift staat.
     
  16. Lutty

    Lutty Actief lid

    26 okt 2012
    469
    0
    0
    Heb je ondertussen wel een bloeding gehad?
     
  17. Pluisjee

    Pluisjee Fanatiek lid

    15 mrt 2012
    4.592
    19
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zie zeker het streepje maar zoals andere meiden al zeggen , de test kan ook op je eisprong reageren...

    En misschien snap ik het niet maar je bent 10 dagen geleden gestopt met de pil. Nu denk je dat de pil dus niet gewerkt heeft vorige cyclus ? Maar dan moet je nu toch dik over tijd zijn? Dan vind ik hem wel licht.... Of ik moet het niet snappen ;)
     
  18. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hoi ! Ik zie m duidelijk.. Helaas by my hetzelfde met de 2v5 kv vals positief.

    Hoop natuurlijk dat hy oploopt meis !! Spannend ik duim voor je
     
  19. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Oke, proberen om het ietsjes duidelijker te maken:

    Vorige maand een week gestopt met de pil (stopweek die ik normaal nooit deed), netjes bloeding gehad vanaf de 12e. Daarna veel ziek geweest en erg vaak de pil niet ingenomen (we zouden toch al stoppen), dus de heeft niet gewerkt die maand. Rond de 27ste eisprong gehad, de 1ste van deze maand officieel gestopt om het te proberen (maar eigenlijk dus al een maand eerder) en zou nu ongeveer ongesteld moeten worden.

    Sorry voor de onduidelijkheid. :D
     
  20. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ok, het zou kunnen... Dan gewoon over 2 dagen nog eens testen en als hij donkerder is ben je zwanger :D
     

Deel Deze Pagina