er toch weer doorheen :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pinkprecious, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkprecious

    Pinkprecious Actief lid

    19 nov 2010
    225
    0
    0
    #1 Pinkprecious, 18 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
    ja ik moet even zeuren hoor..
    ik weet eigenlijk niet eens wat ik moet zeggen.. of hoe :(
    maar ik zit er even zo door heen
    ik voelde het al een tijd aankomen hoor...
    maar door al dat ziek zijn van mijn vriend en zoontje en ik zelf en financieel gezeik en mijn gebruikelijke slechte gezondheid kon ik gewoon niets.. ik was blij als ik even op en neer naar het centrum ging voor boodschappen enzo ipv alleen naar de supermarkt ...
    de nachten waren slopend door dat mijn zoontje meerdere malen wakker werd en mijn vriend ging er soms wel eens heen maar ik kon dan de slaap toch niet meer vatten

    dus ik was echt gesloopt... ik kon de deur niet uit ik kon niets,had ook geen behoefte aan mensen over de vloer.
    Nu kan ik sinds 3 nachten weer wat slapen maar ik ben nog steeds uitgevloerd,
    heb zin in grote schoonmaak...naar buiten gaan..crea bea doen... maar ik ben echt te moe en gaar...
    en dit alles is heel slecht voor me.. ik raak heel makkelijk in een dip

    en nu .. nu heb ik gewoon nergens zin in
    en bovenal.. heb ik gewoon even geen zin meer om te verzorgen :(
    ik houd zielsveel van hem en als ik hem zie dan smelt ik hoe rot ik me ook voel... maar hij zit volgens mij ook in zn sprong nog,en ik hoef maar weg te lopen of hij gaat huilen ..

    en pff ik kan gewoon niet meer :( ik wil even niet meer
    ik wou dat ik een weekje vrij kon nemen!

    sorrie voor mijn gezeur...
     
  2. Roosenzo

    Roosenzo Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Je zeurt niet hoor en ook al zou je dat wel doen dan is het hier een goede plek om dat te doen. Misschien kan je ipv een weekje vrij een dagje even lekker iets voor jezelf gaan doen?
     
  3. Pinkprecious

    Pinkprecious Actief lid

    19 nov 2010
    225
    0
    0
    dankje..
    en ja maar 1 dagje ..tegen de tijd dat ik uitgerust ben is de dag ook weer voorbij dat vind ik dan ook weer zonde..

    heb het er ook gewoon even moeilijk mee dat mijn vriend steeds zo laat thuis is..
    eerst was dat niet zo, en toen zou hij 3 weken vrij zijn rond geboorte,dit ging niet door...
    tijdje later was hij wel 3 weken vrij (-3 dagen) maar toen was ik zo ingestort dat ik zowat niks gedaan heb...en hij zou wat vaker een dagje vrij krijgen of eerder weg kunnen...

    maar het tegenovergestelde is gebleken.. ze zijn nu verplicht altijd tot 6 uur te blijven dus hij pas 7 uur thuis..en dan wil hij ook even half uurtje bij komen -logisch-
    dus dan is het al half 8... dan gaat de kleine al bijna naar bed (geen avondslaapje meer) en ben ik helemaal uitgeput..
    dan nog eten en dan wil ik alleen nog maar slapen

    dat zijn mijn dagen :S
     
  4. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Krijgt jullie kleine de laatste fles rond half 8? En slaapt je zoontje daarna de hele nacht goed door? Dan zou ik ook eens lekker vroeg je bed opzoeken. Niet nog even ditjes en datjes doen... gewoon naar bed! Bijslapen... en zo een aantal avonden/nachten...

    Ik ga elke avond (behalve vrijdagsavonds) om 21.30 naar bed. Ons mannetje word er dan uitgehaald voor zijn laatste fles door mijn vriend. Ik heb dat écht nodig! Ook al heeft ons ventje nu 2 nachten doorgeslapen... ik ga vroeg onder de veren.

    Ik ben ook gevoelig voor een dip en heb het soms nog moeilijk als ons ventje heerlijk tegendraads is. En ohhh... wat smelt ik als ik hem zie lachen en tevreden zijn.

    Een weekje vrijnemen van je gezin en de zorg ervan... helaas zal dat moeilijk worden. Maar misschien kan hij een nachtje en dagdeel bij opa en oma of familie logeren? Dan samen vroeg naar bed en heerlijk uitslapen... SAMEN! want dat is ook heel belangrijk ;)

    Al ban ik bang dat je nooit echt uitgerust zal zijn. Mijn moeder zegt namelijk ook dat ze al 40 jaar slaaptekort heeft haha!

    Succes!
     
  5. tukker

    tukker Fanatiek lid

    1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Heel herkenbaar meid, IK heb gisteren ook een topic geopend en van mij af geschreven. ik weet hoe je je voelt en van je af schrijven is soms ook fijn. Mama zijn is ook niet niks super leuk maar ook erg zwaar, vooral als ze veel jammeren/huilen en niet hun hum zijn.
     
  6. Feilo09

    Feilo09 Fanatiek lid

    31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik herken dit ook erg goed. Mijn dochter wilde ook helemaal niets toen ze dezelfde leeftijd had. Ik was op een gegeven moment zó moe dat ik tegen mijn vriend had gezegd dat hij de week daarop maar een paar dagen vrij moest nemen omdat ik bij mijn moeder zou gaan logeren om een beetje bij te kunnen komen. En alsof mijn kleine boef het doorhad; ze werd weer de makkelijke vrolijke meid die ik daarvoor kende :D
    Natuurlijk ben ik nog steeds wel moe, maar de dagen zijn nu zoveel leuker dat het me nieuwe energie geeft!

    Ik denk dus dat het voor jou ook misschien extra moeilijk is omdat ze op deze leeftijd door een lastige periode gaan.

    Maar misschien dat je zoontje 1 of 2 nachtjes uit logeren kan? Zodat jullie een beetje bij kunnen komen?
     
  7. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    de definitie van moeder zijn is moe wordt weleens gezegd. je went eraan hoor meid. dat je vriend langer moet werken is een flinke tegenvaller. dat is hier ook zo, maarja je bent het verplicht of je krijgt je ontslag. hier is het precies hetzelfde verhaal. je zult er toch zelf een weg in moeten vinden en je eigen leven moet lijden, want de situatie is nu eenmaal zo.
    ga lekker met je kleine op tijd het bed in. je vriend komt vanzelf thuis en kan ook wel voor zichzelf zorgen. zorg goed voor jezelf en luister naar je lichaam. doe gerust een middagdutje als de kleine slaapt. je eigen lichaam moet ook ontzwangeren hé. geef jezelf wat respijt.

    straks wordt het beter weer en dan zie je het allemaal vanzelf wat zonniger in.
    als de zon schijnt pak je de klein mee en gaat lekker wandelen je hoeft niet eens een speciaal doel te hebben. gewoon lekker en uur in de buitenlucht op je gemakje rondlopen. je krijgt dan na een paar keer vanzelf meer ernergie. ook vinden kleintjes het fijn en huilen dan even niet en vallen vaak soms lekker in slaap.
    probeer een aantal doelen te stellen per dag maar vraag niet teveel van jezelf. je kan het huis ook in gedeeltes schoonmaken.

    sommige mensen laten hun kindje logeren om bij te tanken. maar voor mijzelf is dat niks. vanaf het moment dat hij niet thuis is doe ik toch geen oog meer dicht. je moet voor jezelf uitmaken of dat een optie voor jou is of alleen nog meer spanning en onrust brengt.

    tot slot een virtuele knuffel voor jou.
     

Deel Deze Pagina