Dag dames, Ik zit nu op 2 dagen van men NOD en ben sinds gisteren enorm duizelig! Werk in de kinderopvang en was bellen aan het blazen met de kindjes toen ik ineens immense draaiingen kreeg.. Heb dit nog nooit eerder gehad en doe dit nu wel geregeld met de kindjes... Kan het een zwangerschapssymptoom zijn of denken jullie van niet? Verder doen men borsten wel een beetje pijn en heb ik een trekkerig gevoel in mijn buik. Groetjes Joke
Bijna een jaar geleden was ik ook duizelig. Ik was aan het winkelen en werd helemaal naar in de winkels. Heb toen dropjes gehaald, want dacht dat ik een lage bloeddruk had. Een dag later (3 dagen voor NOD) heb ik positief getest... Dus het kan.
Hi, ik ben ook licht in mijn hoofd en soms wat duizelig en heb gisteren positief getest het kan dus zeker.
ik had er idd ook last van wou al naar de HA gaan want ik dacht dat er iets niet goed was met me haha. Maar toen teste ik posi 3 dagen voor me NOD. Het duurde maar even den een weekje of 2
ik was ook super duizelig en dat was al een week voor nod,...en toen bleek ik zwanger....daar merkte ik (het acheraf) dus echt aan,.. hopelijk zit je goed hou je ons op de hoogte??
Hopelijk gaat het bij mij ook die richting uit, ben nu wel erg benieuwd!!! Mag normaal zondag testen maar we gaan wachten tot dinsdag, dan zijn ik en men vriend 4 jaar samen dus zou wel een super leuk geschenkje zijn Ik hou jullie zeker op de hoogte! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap en hopelijk mag ik mij hier snel bij voegen
Dat kan hoor! Bij mijn zwangerschap was ik de week na mijn eisprong gigantisch moe, die week erna was het over en kwam er lichte duizeligheid voor in de plaats. En nu heb ik een prachtige dochter van bijna 9 maanden! Liefs Isa
Ik ben sinds een week zo duizelig dat ik niet kan autorijden en bij vlagen het gevoel heb dat ik onderuit zal gaan. Ook moet ik vaak en veel plassen en heb ik 3 dagen geleden enorme kramp linksonder in mijn buik gehad. Sindsdien met vlagen misselijk en gevoelige borsten. Hoop dat de duizeligheid is begonnen na bevruchting en dat ik 3 dagen geleden de innesteling heb gevoeld. Sindsdien heb ik ook een trekkerig gevoel in m'n onderbuik. Echter ben ik ook sinds een dag of 9 drastisch geminderd met roken. Duizeligheid zou dus ook afkickverschijnsel kunnen zijn. Maar het trekkerige gevoel in m'n onderbuik en gevoelig borsten niet lijkt me Spannend allemaal hoor! Kan over 1,5 week pas testen.
Had het deze morgen heel erg moeilijk want vanaf vandaag mag ik testen maar ga toch proberen wachten tot dinsdag, zou zo'n leuke verrassing zijn Tot nu toe nog geen ongi te bekennen dus begin steeds meer hoop te hebben Nog steeds heel erg duizelig, pijnlijke borsten en trekkerig gevoel in mijn onderbuik nu word het echt heel erg spannend vind ik Ik hou jullie op de hoogte!
Wat spannend zeg! Ik heb dezelfde symptomen als jij, dus ik ben super benieuwd of het bij jou raak is Nog even op je tanden bijten tot dinsdag! Zou geweldig cadeautje zijn voor jullie Liefs MammaJo
Nou ik ben vandaag met mijn klachten toch maar bij de huisarts geweest. Duizeligheid is nu al anderhalve week aan de gang en ook werd ik er sinds 2 dagen erg misselijk bij. Moest haast wel raak zijn dacht ik. Maar helaas ik ben nog niet uit de onzekerheid ... Gevoelige tepels/borsten en gespannen gevoel in onderbuik konden ook voortekenen van ongesteldheid zijn zei hij. De duizeligheid zag hij los van die klachten en volgens hem is mijn evenwichtsorgaan geiriteerd. Daarvoor heb ik nu pillen gekregen. Misselijkheid kan ook weer komen van de duizeligheid. Verder afwachten op m'n nod. Ik weet niet wanneer die precies is, maar ik schat over een dikke week. Volgens de huisarts kon ik nu nog geen klachten hebben van een evt. bevruchting. Mocht wel langskomen rond m'n nod om daar te testen. Afwachten dus maar weer...
pfff....ik zou gelijk testen!!! Maarre....0.00 uur vannacht is dinsdag he! Dus zo lang hoef je niet meer te wachten
begint nu toch wel moeilijk te worden hoor Net op babybezoek geweest en dan had ik ook zo'n zin om te testen!!! Maar... Ik wacht tot morgenvroeg, ga nu wel gaan slapen want hou het niet langer Vandaag en gisteren wel 100den keren gaan kijken of ik geen bloed zag maar niks te zien, ben zo benieuwd!!!! Hoop het zo maar heb ook zo schrik om teleurgesteld te worden... Wel heb ik heel erg veel witverlies. Slaapwel meiden en ik laat jullie morgen direct iets weten!!! Groetjes Joke