Hi dames, Kunnen jullie mij misschien helpen...?? Ben 27/9 ongesteld geworden en had toen een cylcus van 32 dagen. Had die maand mij eisprong er goed gevoeld, maar dat wist ik pas achteraf. Nu heb ik deze maand nergens last van althans tot vrijdagavond. Sinds vrijdagavond heb ik steken bij mijn lies. Dus ik denk dat het mijn eisprong is. Maar nu had ik vanmiddag bruin verlies.....?? Kan dat mijn innesteling zijn??? Dan heb ik dus mijn eisprong eerder gehad. Zou dat kunnen?? Alvast bedankt voor de reacties!
nou weet je wat het is.. het is een beetje gissen. het kan nml alles zijn. Van eisprong tot innesteling of gewoon krampjes.. Hoe moeilijk het ook is, afwachten is het enige wat je doen kunt...
Dag nanette, In ieder geval bedankt voor je reactie. Dan zou ik het toch even moeten afwachten. Maar vroeg me eerder af of dat bruin verlies iets met een innesteling te maken had.
Sommige vrouwen verliezen een klein beetje bloed als hun ei springt. Ik geloof dat het een ovulatiebloeding heet. Misschien dat dat het is. Maar bruin is vaak oud bloed dus kan ook nog een laaste restant van je ongie zijn.
Nou in ieder geval bedankt voor jullie reacties. Heb vandaag weer bruin lichtroze verlies. Denk zal een innestelingsbloeding, maar heb echt geen idee. Heb namelijk mijn ei deze maand niet echt gevoeld ofzo. Denk dat ik het maar even moet afwachten...
bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een dag of 5 voor nod wat bruinverlies... verder nooit gehad (ook niet bij mijn andere 2 zwangerschappen) ik hoop voor je dat het iets goeds betekent!
Hi Surf, Ja ik hoop het ook zo. Heb het bij mijn eerste zwangerschap ook niet gehad, dus vandaar dat ik hier mee even ging kijken of er vrouwen zijn die het wel hebben meegemaakt. In ieder geval bedankt voor je reactie!