Hallo allemaal, Ik heb een vraag over baarmoederslijmvlies. Ik ben bezig met de puregon injecties en had zaterdag een mooi baarmoederslijmvlies van 8 mm en een eitje van 13 mm. Daarna kreeg ik zaterdag een bloeding, na 24 uur was dat weer over. Maar nu is mijn baarmoederslijmvlies vandaag maar 4 mm :x en m'n eitje gegroeid naar 14 mm. Nu wil de gynaecoloog graag dat ik nog 2 dagen ga spuiten en dan weer terug kom. Heeft iemand een idee of ik nog kans maak met mijn miezerige beetje slijmvlies? Kan dit nog voldoende groeien voor het moment dat mijn eitje rijp is voor een pregnyl injectie? Ik baal zo ontzettend van die bloeding en ben zo bang dat het nu ook weer niet goed komt. Hoop dat iemand dit weet!
Volgens mij moet je baarmoederslijmvlies minimaal 7mm zijn. Anders kan het eitje zich niet innestelen. Maar volgens mij kan het best hard groeien.. Ik had deze cyclus op dag 11 al 10mm. Dus ik denk dat je kans voor deze ronde nog niet verkeken is
Als je baarmoederslijmvlies echt niet dikker wordt kun je utrogestan vragen. Dit neem je vanaf je eisprong en het bevat progesteron wat je baarmoederslijmvlies dikker maakt
Bedankt voor jullie reacties en utrogestan is een goede tip! Als mijn ei groot genoeg is en alleen het baarmoederslijmvlies dun blijft dan ga ik dat zeker vragen, want wil dan wel graag een poging doen met pregnyl en niet de cyclus afbreken.