Sinds gisteravond (feestje gehad, pas om 03.20 thuis ) heb ik last van harde buiken, en 4 keer(sinds gisteravond tot nu) een pijnlijke soort van kramp heel laag in mijn buik..Ook vanacht werd ik er soms van wakker dat ik zo'n harde buik had. kunnen dit indalings/oefenweeen zijn, of zal ze van plan zijn om al snel te komen? Ze komen namelijk niet regelmatig, maar zijn er toch al superveel geweest sinds gisteravond
toen ik zo rond het einde was had ik ook veel last van harde buiken. Ik dacht al zo rond de 25 weken dat het begon dat ik bij elke scheet een harde kreeg (mmm dat hoort zich raar aan) Ik denk dat je gewoon nog erg moe bent of in elk geval niet zo heel erg fit/uitgerust en dat daar opeens je harde buiken vandaan komen. Ik kreeg ze altijd als ik in bed lag (en dus ook moe was) Bjorn is er geen minutje eerder door naar buiten gekomen (ingeleid bij 40.4)
Hoi Ik heb ook erg veel last van harde buiken en die zijn zo nu en dan ook pijnlijk. Had ze ook al vanaf week 35 ong. Ben nu bijna 40 weken zwanger en de baby zit er nog steeds in. Het zegt dus niet. Gewoon om te oefenen denk ik...