Ergobaby Embrace

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door RachelleNM, 27 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

    Ik kwam net per toeval de Ergobaby Embrace tegen. Ik ben bekend met dragen, heb mijn dochter ook gedragen. Eerst in een gewone draagdoek van ByKay en daarna een mei tai van datzelfde merk.
    De mai tai heb ik nog. Ik ben eigenlijk niet op zoek naae iets anders, maar deze ziet er wel heel gemakkelijk en comfortabel uit. Zeker met een drukke 3,5-jarige lijkt me dat knopen toch minder snel, nu ik er zo over nadenk :roflmao:

    Is iemand bekend met deze drager? En wat zijn dan jouw ervaringen? :) Alvast bedankt!
     
  2. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Geen ervaring, maar hij ziet eruit als een goede, ergonomische draagzak. Aan de andere kan zijn bijvoorbeeld Tula en Manduca dat ook en die vind ik vreselijk zitten. Daarom raad ik je aan eerst te passen voor je hem koopt
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  3. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Vriendin van me is dus helemaal fan van Tula. Maar is idd zo iets persoonlijks... Denk dat ik 'm pas bestel als de baby er is, dan kan ik 'm uitproberen en als 't niet is wat ik verwachtte kan ik altijd retourneren :|
     
    Twinkle81 vindt dit leuk.
  4. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik vind persoonlijk het nadeel aan de embrace dat je hem niet zo lang kan gebruiken, tot 11kg maar.
    Maar verder vind ik hem ook handig lijken!
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  5. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.900
    3.317
    113
    Dit is een draagzak voor het echte begin, deze zal dus al veel sneller passen dan andere draagzakken. Daardoor is deze niet zo lang te gebruiken. Maar daarna kan je weer gewoon je meitai gebruiken.
    Als je goede ervaringen hebt met bykay is de mykay misschien ook wel wat, ook een draagzak voor het echte begin.
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  6. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Nee hij is ook echt alleen voor het begin. Ik heb nog een heel fijne mei tai liggen. Ik zal 'm wss vooral in huis gebruiken, ivm oudste dochter die ook graag wat aandacht wilt :D En ook handig voor m'n vriend, kan die ook lekker een goede band opbouwen en toch z'n handen vrij hebben :roflmao:
     
  7. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Die ken ik niet, ik ga eens googelen! Dankjewel!
     

Deel Deze Pagina