Ervaring anti depressiva vergeten zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Faenala, 9 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faenala

    Faenala Lid

    16 feb 2019
    8
    11
    3
    Vrouw
    #1 Faenala, 9 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2019
    Hola ladies,

    Lig ik lekker in bed, begin ik te twijfelen of ik mijn antidepressiva wel heb gehad. Vergeten doe ik werkelijk nooit.
    Ik mag dit met overleg van de arts gewoon blijven slikken tijdens mijn zwangerschap.
    Nu is het zo dat als ik hem nu alsnog zou innemen, en ik hem dus wel gehad heb, er een overdosis ontstaat. Dus laten we dat sowieso niet doen. Mijn vraag is: weet iemand of dit erg veel kwaad kan voor m'n kindje, mocht ik het vergeten zijn? Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Iedere avond doe ik het zo netjes, al jaren.
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.898
    113
    Vrouw
    Lijkt mij dat 1 tabletje niet zoveel kwaad kan.
     
    Faenala vindt dit leuk.
  3. Luipaard88

    Luipaard88 Bekend lid

    3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Ik ben afgelopen 2 weken ziek geweest en ben het zelfs een paar keer vergeten, door dit bericht heb ik een herinnering dat ik hem moet nemen trouwens.

    Het duurt vaak 6 weken voordat het echt effect heeft wanneer je ermee begint dus ik denk dat het daardoor geen kwaad kan omdat je lichaam de verdeling misschien zelf regelt wanneer je het bent vergeten.
    Waarschijnlijk is dit onzin hoor maar dit is wat ik mezelf vertel om me er geen zorgen over te hoeven maken
     
    Faenala vindt dit leuk.
  4. Jenneke1980

    27 mei 2015
    9
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hoi. Een beetje laat, maar zo'n weekdoosje naast je bed bijvoorbeeld is handig.
     

Deel Deze Pagina