Ervaring bevallen in het Reinier de Graaf in Delft

Discussie in 'De bevalling' gestart door bamjolan, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hoi
    In maart zal ik bevallen van mijn 3e kindje.
    Ik ben van mijn 2 meiden thuis bevallen.
    Dit keer moet ik in het ziekenhuis bevallen (medische indicatie).
    Ik zou graag de ervaringen willen weten.
    Ik hoor van mijn collega's verschillende verhalen (ik werk zelf ook in het RDGG alleen andere kant), en ook van moeders is dit zo, maar meerendeels negatief.

2. Quinta

Quinta Niet meer actief

Volgens mijn zus is het een super ziekenhuis en heeft ze daar een hele goede bevalling gehad.

Over elk ziekehuis hebben ze wel op en aanmerkingen, elke bevalling/situatie is anders maar ik ben benieuwd wat voor reacties hier op komen.

Zelf hoop ik je heel snel meer te kunnen vertellen aangezien ik hier ook naar toe ga.......... Dus laat die kleine maar komen :D

3. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    880
    47
    28
    verkoopster
    den haag
    hoi bamjolan

6 jaar geleden ben ik daar van mijn eerste zoon bevallen en vond ik het een prima ziekenhuis en begeleiding
    verleden jaar ben ik hier van mijn tweede zoontje bevallen(levenloos)en ik kan je zeggen de verzorging en nasleeep hebben ze voor mij zo goed begeleid dat ik het nu helemaal een topziekenhuis vindt
    en onze derde zal dus ook in het reinier de graaf ter wereld komen
    ik kan het je alleen maar aanraden en net wat quinta zegt iedereen heeft altijd wel iets aan te merken
    hoop dat je er wat aan hebt en veel succes nog
    groetjes debby

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bedankt voor jullie reacties!
    Doet me goed te lezen!

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Zowel mijn schoonzus als een collega zijn hier bevallen en die zijn er allebei zeer over te spreken. Ik zou me dus niet al te veel zorgen maken en het allemaal over je heen laten komen. :D

Deel Deze Pagina