Ervaring Cat out of the Box-rek

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Patries14, 26 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries14

    Patries14 Nieuw lid

    26 apr 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    hallo allemaal, heeft er iemand ervaring met een Cat out of the Box-rek? Ik overweeg om deze aan te schaffen omdat de kat in de box blijft springen. Heb alles al geprobeerd, maar s nachts betrap ik hem er toch nog vaak op.
     
  2. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ik moest het even opzoeken wat het was :). Op zich ziet het er wel handig uit. Voor 25 euro weet ik niet of ik het zou doen. Je kan ook een wasrek kopen en die erop leggen. Kan je die later nog gebruiken.

    Is het de bedoeling dat het rek er ook op zit als je kind in de box ligt? Of alleen als je er niet bent?
     
  3. Patries14

    Patries14 Nieuw lid

    26 apr 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Nee het is niet de bedoeling om het rek te gebruiken als de baby er in ligt. Maar dan springt de poes er toch niet in. Het gebeurt meestal als we er niet zijn, of s nachts. Een wasrek in de kamer op de box vind ik niet zo chique staan. En het formaat klopt dan niet. Nee dan geef ik liever 25 euro uit.
     
  4. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik heb gewoon een kleed in de box voor als we er niet zijn en ‘s nachts (niet het boxkleed, maar een kleed waaronder je ook op de bank kan zitten zeg maar). Als de kat dan in de box springt dan ligt ie op dat kleed en blijft het boxkleed ed gewoon schoon.
     
  5. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Wij hadden zelf een net gespannen op een frame. Net kwam van de Gamma.
    En deze keer heb ik een aantal nachten balonnen erin gedaan of de wipper erin gezet en nu is er weer ingesleten dat de box dus niet om in te liggen is. Gelukkig is het nu ook echt heel warm en vinden ze het ook niet lekker.
     
  6. amy2015

    amy2015 Bekend lid

    23 feb 2015
    528
    234
    43
    Bij ons hielp het om stuk aluminiumfolie over het boxkleed te leggen. Maar misschien heb je dit al geprobeerd.
     

Deel Deze Pagina