Vanmiddag een test gedaan, maar had 1.5 uurgeleden geplast, niet erg geconcentreerd.. Maar ik lijk in de verte iets te zien als ik goed tuur.. Probeer anders morgenvroeg een nieuwe test te doen. Ben 12 dpo vandaag
Ik zie wel een soort ‘schaduw’ streep, maar ken deze testen niet. Nog even afwachten en dan hopelijk wel een duidelijke test! Ben benieuwd en duim met je mee!
Deze test was van wish, alle andere keren waren ze helemaal wit. Ik had er nog 1 van 2besure maar weet niet of ik hier iets op zie.., heb nog een predictor in huis, zou ik die morgen kunnen doen?
Ik had woensdagavond 18 juli een positieve ovulatietest en de donderdag erna de hele dag wel steekjes onderin me buik gehad, vrijdag was dit over. Heb overigs wel vorige week woensdag ochtend 1 veeg roze bloedverlies gehad..verder niet echt symtomen
Ben nu heel benieuwd haha, maar probeer te wachten tot morgenvroeg,als ik 11 dpo zou zijn is er dan al iets op te zien mocht het wel zo zijn?
Morgen of overmorgen is met de early testen ben benieuwd, hoop mee op een mooi streepje! Hou ons op de hoogte
Deze net nog gedaan.. lijk weer een heel licht streepje te zien, alleen zie dat als ik de foto upload dat je het minder goed ziet haha
Heb net t plasje weg gedaan.. Ben nu ook wel benieuwd naar de predictor.. morgen moet ik vroeg op een ga m dan gelijk doen spannend
Ik heb de foto wat donkerder gemaakt, weet niet of jullie iets zien? Eerst zag ik niet veel en toen ik hem donkerder maakte dacht ik weer iets te zien..