Ervaring: CP Les Landes de Gascogne ?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Billylove, 24 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billylove

Billylove Actief lid

11 apr 2022
    211
    98
    28
    Eind mei of begin juni willen mijn gezin (mijn man en onze peuter van 2 jaar) en ik voor het eerst met de auto naar Midden- of Zuid-Frankrijk. We hebben nog geen specifiek gebied op het oog. Aangezien we vrij kieskeurig zijn, zoeken we naar een accommodatie met een eigen terras en keuken, bij voorkeur geen stacaravan. Het is belangrijk voor ons dat de accommodatie schoon en modern is.

Vorig jaar ben ik in november naar een Center Parcs Village Park gegaan, maar mijn ervaring was allesbehalve positief. Gelukkig heb ik mijn geld teruggekregen en ben ik eerder naar huis gegaan. Daarom ben ik een beetje terughoudend als het gaat om Center Parcs. Maar aangezien dit een nieuw park is, ga ik ervan uit dat de accommodaties schoon zijn. Hoewel ik geen groot fan ben van grote vakantieparken, is het wel prettig als er genoeg te doen is op zo'n park.

Ik ben dus heel benieuwd naar ervaringen en sta open voor andere tips met betrekking tot accommodaties in zuid frankrijk!

2. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.138
    1.382
    113
    Ik ben in dit park geweest (1.5 jaar geleden) in een huisje voor 8 personen. Het was toen net super warm en er waren heel veel slechte reviews dat het niet uit te houden was in de huisjes. Wij vonden het 100% meevallen met de warmte in het huisje. In de avond koelde het goed af dus was prima te doen.
    Het huisje zag er erg mooi uit en het park was ook erg mooi. Ik vond in de omgeving van het park niet zo veel te doen (zeker gezien de hitte). Het is vlg mij wel een wat kleiner park. Indoor speeltuin vond ik erg klein.

Wij kwamen uit spanje en zijn toen nog een week hierheen geweest. Vind het best ver weg liggen en vond het park niet speciaal genoeg om er zo ver voor te rijden (tenzij je al in de buurt bent).

Billylove en Treezebees vinden dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    12.316
    11.277
    113
    Billylove vindt dit leuk.
  4. Billylove

Billylove Actief lid

11 apr 2022
    211
    98