Ervaring Cryo terugplaatsing Zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vally85, 1 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Hoi meiden, heeft 1 van jullie een cryo terug laten plaatsen in Zwolle? Zover ik begrijp (van de website) moet je na een mislukte poging 2 maanden wachten! Ik hoop dat ik het gewoon niet goed lees, want schrik hier best van.
     
  2. papillons

    papillons Fanatiek lid

    6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Volgens mij minimaal 1 maand overslaan. Dit komt door het stimuleren en puncteren van de eierstokken. Je lichaam moet daar eerst goed van herstellen
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  3. babytjuhh

    babytjuhh Bekend lid

    24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Na een complete poging (stimulatie,punctie en evt een tp) heb je 1 cyclus maand pauze ind.
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  4. LaLaS

    LaLaS Fanatiek lid

    13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Geen idee hoe het in Zwolle zit, dus weet niet of je op mijn antwoord zit te wachten. Het het Mediach ventrum Kinderwens mag je direct door. Je hebt tenslotte niets gestimuleerd of een punctie gehad. Geen wachtmaand dus. Bij een nieuwe start met punctie etc is het een maand wachten.
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  5. monique7

    monique7 Actief lid

    7 aug 2012
    226
    9
    18
    Hier na verse poging ook een mnd wachten ivm het stimuleren, maar cryo's mogen na elkaar. ook isala
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  6. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Bedankt voor jullie reacties meiden. Inmiddels het ziekenhuis gesproken en moet idd een rustmaand houden. Na deze maand moet ik contact met ze opnemen zodra ik een positieve ovulatietest heb.

    Hebben jullie (goede) ervaring met een cryo tp? Ben zo bang dat het niet goed gaat omdat ik had gelezen dat de kans nog kleiner is dan een verse tp.
     
  7. Babs77

    Babs77 Bekend lid

    10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Ik mocht meteen na de verse terugplaatsing door toen ik bemerkte dat deze was mislukt. Nu bij de cryo zwanger. Ik hoop dat het voor jou ook zo verloopt.
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Hier een goede cryo ervaring, maar dat wist je al.

    Onze cryo was op dag 4 maar 6 cellen. Dus had niet veel hoop. Maar, eergisteren een kindje met mooie hartslag gezien! Dus het kan!
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  9. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Heb jij dat ook laten doen in Zwolle? En dan in een kunstmatige of natuurlijke cyclus?
     
  10. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    O echt? Dat is wel weer fijn. Ben jij ook in behandeling in het Isala?
     
  11. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Heb begrepen dat het bij de meeste echt een rustmaand is. In Zwolle ook... Had het graag deze maand gelijk gedaan, maar moet dus nog even wachten. Heb jij ook ervaring met cryo's?
     
  12. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Dat zei de verpleegkundige idd. Had het graag gelijk gedaan, maar moet nog even wachten. Hoop dat de eerste cryo gelijk goed ontdooid en het deze keer wel lukt.
     
  13. Babs77

    Babs77 Bekend lid

    10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Nee niet in Zwolle en met hormonen dus kunstmatige cyclus. Dit omdat ze geen terugplaatsing en doen in het weekend dus beter te regelen/sturen met hormonen.
     
  14. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Klopt, en ben super blij voor jullie. En wat leuk dat jullie de echo hebben gehad. Lijkt mij zo bijzonder...

    Vraag me alleen wel af hoe het kan dat jij zo vaak naar het ziekenhuis moest voor een echo. De verpleegkundige zei dat ik alleen bij een positieve ovulatietest gelijk moest bellen en dan langskomen voor een echo en daarna een afspraak wordt gepland.
     
  15. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Oké, dat is in zo'n geval idd wel wat makkelijker. In Zwolle gaat het gewoon elke dag door gelukkig. Had je mooie cryo's?
     
  16. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik had op dag 11 een lichte streep, en ook bij een lichte streep moet je bellen(staat in de papieren die je dan krijgt) . Dus gebeld. Afspraak voor die ochtend, klein follikel van 12 mm dus kon nog even door, toen drie dagen later weer (tenzij mn testen ineens heel donker werden) wederom een echo, 17 mm. Dus twee dagen later weer terug en toen was hij 20. Dus toen de ovitrelle.

    Het licht er dus aan wat je test aan geeft. Het advies is bellen bij een positieve test, en dan kan het zo zijn dat je twee of drie keer een echo hebt voor je follikel groot genoeg is.

    Als je follikel nog niet groot genoeg is, word er ook geen tp gepland :)
     
  17. Babs77

    Babs77 Bekend lid

    10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Oh gelukkig. Dus jij zal een terugplaatsing krijgen in natuurlijke cyclus?
    Ik heb 1 cryo laten terugplaatsen. Deze was doorgedeeld tot morula beginnend blastula. Hoeveel worden er bij jou teruggeplaatst?
     
  18. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Echt?! Ik denk ik hoef maar 1x te komen voor een echo. Dat er naar een follikel wordt gekeken, gemeten enz is compleet nieuwe informatie voor mij. Dus met een beetje pech gaat het niet door om alleen al die reden.:(
     
  19. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Klopt. Ik krijg er ook 1 terug geplaatst (gezien mijn leeftijd en heb pas net mijn 1e IVF gehad)
     
  20. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Hoezo zou het niet doorgaan? Wat is je angst meis?

    En stel, je krijgt van jezelf geen cyclus, dan kun je ook een cryo tp doen in gestimuleerde cyclus, met gonal f of ander middel.

    En het kan best hoor dat jij maar 1 echo krijgt, ik plas al snel streepjes maar stel jij ziet pas een streep als je ei echt praktisch springt, dan kan dat.

    Laat je niet gek maken he ♡
     

Deel Deze Pagina