ervaring cryo terugplaatsing

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anikas, 18 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anikas

    anikas Actief lid

    22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Hallo iedereen,

    Ik krijg voor het eerst een cryo tp in natuurlijke cyclus zonder ondersteuning van medicatie (voordien altijd verse).
    Vandaag was ik in het ziekenhuis voor bn en fm.
    Follikel was maar 10mm ,mijn baarmoederslijmvlies was al 7mm dus op zich al goed voor tp maar eerst moet mijn ei springen.
    Heb ook een voorschrift meegekregen voor pregnyl.
    Nu moet ik donderdag terug voor een bn maar heb schrik dat mijn ei dan al is geweest....iemand ervaring in jette,ben daar in behandeling.

    Alvast bedankt voor de reacties
     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  2. Angel2005

    Angel2005 Bekend lid

    25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Je ei groeit 1 a 2 mm per dag. Vanaf 17 mm gaan ze kijken of je eisprong eraan komt of dat je Pregnyl moet spuiten. Donderdag zou je ei dus pas boven de 17mm komen. Maar als hij al gesprongen is maakt het ook niet uut hoor... je ei is verder nergens voor nodig bij de cryo tp... is enkel om het moment voor terug plaatsen zo goed mogelijk te bepalen

    Ik heb trouwens geen ervring met Jette maar UMC Utrecht.
     
    anikas vindt dit leuk.
  3. anikas

    anikas Actief lid

    22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Ok gelukkig.bedankt voor de info en u gerustellende woorden
    .❤️
     
    Angel2005 vindt dit leuk.
  4. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    @anikas Wat fijn voor mij moest je je ervaring willen delen. Ik zit jammer zo ver nog niet in het traject. Om even kort te schetsen. Ik heb al een zoontje van 6 die via de natuurlijke weg is gekomen. Na een aantal miskramen hebben ze ontdekt dat ik een gebalanceerde translocatie heb. Dus moet ik de volledige mmm doorlopen. Heb vorige week een punctie gehad en ze hebben 8 eicellen kunnen oppikken en alle 8 kunnen bevruchten maar er zijn er maar 2 doorgedeeld tot mooie embryo's. Hiervan hebben ze een staaltje moeten nemen en dit wordt nu gedurende 2-3 weken onderzocht op dit genetisch defect. Dus duimen dat ik toch een gezond embryo heb en dit ook kan teruggeplaatst worden.
    Dit zou net als jij om een cryo gaan en ook in een natuurlijke cyclus teruggeplaatst worden. Hoeveel dagen heeft jouw cryo gedeeld? Die van mij tot 6 dagen. Heb je er momenteel nog in de diepvries?
    Ik ben ook in behandeling in UZ Jette dus ik hoor graag jouw ervaring, als je dit wil delen. (Ben er uiterst tevreden over de behandeling tot nu toe, jij ook?)

    Alvast bedankt en heel veel succes
     
  5. Frozen86

    Frozen86 Lid

    15 feb 2019
    39
    20
    8
    Vrouw
    Hoe is het gegaan?
     

Deel Deze Pagina