Lang gehoopt en snel misgegaan

Discussion in 'Miskraam' started by Angel 27, Apr 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel 27

Angel 27 Nieuw lid

Apr 16, 2008
    1
    0
    0
    financieel medewerker
    Amsterdam
    Hallo Iedereen,

:( :( :( Ik heb deze site vandaag bij toeval ondekt. Ik heb op 5 April een miskraam gehad. Na maanden lang probereb en proberen was ik eindelijk zwanger. Ik heb er heel veel moeite mee. Sinds de miskraam ben ik vandaag weer op kantoor en het valt niet mee. Ik loop steeds naar de toilet om stiekem te huilen. Ik was al 8 weken zwanger hoe kan dat misgaan. Ik heb zo gezond gegeten en rustig aan gedaan. Het doet echt heel veel pijn. Ik heb nos steeds last van bloedingen en buik pijn. Ik heb echt een week lang koorts gehad. Ik ben naar het ziekenhuis geweest maar daar zag alles wel goed uit ik had wel vocht in me buik. ze weten niet waarom ik nog steeds pijn heb en duizelig ben.
    Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis voor verdere controle. Ik zie er heel erg tegen op. Want in de wacht kamer zittem allemaal zwanger vrouwen, dat geef mij zo een ongelofelijk leeg gevoel van binnen, het is echt niet te beschrijven.

:cry: Heeeeeeeeeeeeeeelp ik denk dat ik gek ga worden. :cry: :cry: :cry:

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid
    ik wil je heel veel sterkte wensen!

3. mama05

mama05 Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,142
    0
    0
    overrijsel
    hallo

kan me heel goed voorstellen dat je denkt dat je gek wordt!
    We hebben het zelfde mee gemaakt als jou alleen we kwamen er helaas met 12 weken achter dat het met negen weken gestopt was.
    Ik ben ook vaak boos op mezelf geworden waarom het niet goed is gegaan en ik had netjes mijn foliumzuur genomen niet gedronken, rook niet, geen rood vlees en waarom is het dan toch misgegaan!
    Dat is een vraag die ik aan de gyn heb gesteld en hij zei me dat het gewoon niet levensvatbaar was als het wel door gegroeid was, daar heb ik heel erg veel steun uit kunnen halen.
    Waar ik vooral boos om werd als mensen zeiden ach je wordt nog wel weer zwanger dan dacht ik man zeur niet ik wou deze zwangerschap!
    We zijn nu weer zwanger maar heeft 7 maanden geduurt we zijn super blij maar ook heel voorzichtig!
    Wens je heel veel sterkte

4. Cinnii

Cinnii Lid

Mar 31, 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Jeetje, ik snap je zo goed. Het lijkt me zo verschrikkelijk om mee te maken. Ik weet niet goed wat ik verder moet zeggen, behalve dat ik je heel veel sterkte wil toewensen voor de komende periode!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Heel veel sterkte! Hopelijk kan je het snel een plekje geven, maar het heeft toch wat tijd nodig.

gr vruchtje

6. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

Mar 23, 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Het valt niet mee he...*Geeft een knuffel*

Weten je collega's er van, dat je een miskraam hebt gehad? Kan je steun bij hen krijgen als je het op je werk moeilijk hebt/krijgt? Stop je verdriet niet te veel weg he...

Ik kan het mij goed voorstellen dat het moeilijk voor je moet zijn morgen; confronterend. Heb je een goede steun aan je zij?
    Veel succes en sterkte toegewenst morgen!

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Aller eerst wil ik je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies en een een hele dikke knuffel.

Ik begrijp precies wat je bedoel. Jammer genoeg gebeuren die dingen hoe hard we ook ons best doen je kunt er niks aan doen. Het ongeloof de pijn en dan dat je nog zo'n nasleep ervan heb maakt het alleen nog maar moeilijker.
    Ik wil je heel veel sterkte ook wensen voor morgen.

dikke knuffel van Mimi

Share This Page