Ervaring met Shatavari capsules?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Griekje, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Griekje

    Griekje Actief lid

    1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ik las laatst iets over het nemen van Shatavari capsules als je zwanger wilt worden, omdat het de vruchtbaarheid zou bevorderen en zou zorgen voor een goede en regelmatige cyclus. Nou is mijn cyclus op zich best regelmatig maar ik vind het toch wel interessant, zou het echt vruchtbaarheid bevorderen?
    Zijn er dames die ervaring hiermee hebben?

    Hieronder een link maar als je googled op 'Shatavari' krijg je ook heel veel info

    https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/16005/Shatavari-Holisan-60-capsules?utm_source=google-shopping&utm_medium=organic&utm_campaign=vergelijken&gclid=CIfX7sfux7QCFe_MtAodrXYAag
     
  2. Griekje

    Griekje Actief lid

    1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Niemand die hier ervaring mee heeft of deze capsules ook slikt?
     
  3. mpo

    mpo Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hi Griekje, ik slik sinds 2 weken op advies van de osteopaat, waar ik onder behandeling ben, Dong Quai capsules - een Chinees vrouwenkruid. Volgens hebben deze capsules ongeveer hetzelfde effect als Shatavari.

    Dong Quai:
    Dit kruid verbetert uw kansen om zwanger door oestrogeen in evenwicht te brengen en te krijgen door menstruele cycli te regelen. Het kan inplanting van het ei voor vrouwen met auto-immune problemen ook verbeteren. Nochtans, is dongquai ook een bloedverdunner en zou daarom niet tijdens menstruatie moeten worden gebruikt.
     
  4. Angelique05

    Angelique05 Actief lid

    10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    oh dit topic blijf ik even volgen, ben erg benieuwd..
     
  5. Griekje

    Griekje Actief lid

    1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mpo bedankt voor je reactie, ben benieuwd of jij iets merkt.

    Ik heb de capsules nu gewoon besteld, baadt het niet dat schaadt t niet denk ik maar. Ben benieuwd.
     
  6. Janneke08

    Janneke08 Lid

    28 okt 2008
    16
    0
    0
    Hallo, ik heb in mijn buurt 2x gehoord, dat iemand na het slikken van shatavari zwanger is geworden..

    Ook als je borstvoeding gaat geven en het komt niet op gang, moet je dit ook gaan slikken, je kindje kan het dan niet aandrinken!

    Ik slik het nu sinds 3 weken, want het schijnt ook te helpen voor hartkloppingen, ik heb er tot nu toe geen last van (even afkloppen;))

    Ik zou het zeker slikken, baadt het niet dan schaadt het niet.

    gr. R
     
  7. Janneke08

    Janneke08 Lid

    28 okt 2008
    16
    0
    0
    o ik had je laatste berichtje niet gelezen, dus je hebt ze besteld, ik ben benieuwd..

    gr.r
     
  8. Griekje

    Griekje Actief lid

    1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Ben benieuwd of het werkt en of ik gauw zwanger ben :)
     
  9. Olakidee

    Olakidee Bekend lid

    17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ik had het advies gekregen agnus cantus te gebruiken, zou de cyclus beter reguleren en lichaam klaarmaken voor zwangerschap.
     
  10. Griekje

    Griekje Actief lid

    1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ok, van wie had je dat advies gekregen als ik vragen mag? Ben je onder behandeling bij een gyn?
    Ben benieuwd of het idd werkt!
     
  11. Griekje

    Griekje Actief lid

    1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames ik weet niet of t toeval is maar deze maand begonnen met de shatavari capsules en....ik ben zwanger!!
     
  12. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gefeliciteerd!
     
  13. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Welke merk had jij?

    Ik slik die van vitotaal. Ik verwacht geen wonderen, maar hoop op een betere cyclus. Vooralsnog lijkt het wel iets effect te hebben :)
     
  14. Griekje

    Griekje Actief lid

    1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
  15. mek11

    mek11 Fanatiek lid

    19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    wie weet!! Gefeliciteerd
     
  16. Lies29

    Lies29 Bekend lid

    5 sep 2008
    700
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd!!! Ik kom het nu steeds tegen! Denk dat ik Ze morgen ook maar ga bestellen
     
  17. thirza72

    thirza72 Actief lid

    28 dec 2009
    259
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Ik slik nu ook een cyclus de shatavari, maar mijn cyclus is wel heel anders geworden. Eisprong op andere dag en een veel langere LF.
    Andere mensen ook ervaringen met deze pillen?
     
  18. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik slik ze deze maand voor het eerst. Het lijkt erop dat mijn eisprong al is geweest (volgens temperatuur bijhouden) alleen ik had het idee dat ie er bijna aankwam. Hoe dan ook wel veel sneller dan normaal. Volgens tempen al op dag 14 en de ronde hiervoor op dag 42. Normaal vaak op een dag ergens in de eind 20.

    Dus hopelijk komt het door die pillen en wordt mijn cyclus wat beter zo.

    Welk merk gebruik jij?
     
  19. zoe1

    zoe1 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Griekje gefeliciteerd!!!

    Ik heb ze net ook maar besteld, mijn lf is vrij kort (10-11 dagen). Voor mijn gevoel te kort, volgens mijn gyn niet...

    Ben heel benieuwd of er meer meiden zijn met ervaring!

    Deze mag je gewoon nemen naast etos zwanger worden pillen en tarwekiem toch?
     
  20. Butterfly2405

    Butterfly2405 Bekend lid

    2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat Griekje !!

    En nam je die pas sinds je laatste cyclus ? En hoeveel capsules per dag ?
     

Deel Deze Pagina