Ervaring met vsm kindival...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

    Wie heeft er ervaring hiermee,en kan je dat een kindje van 4,5 maand al geven?

    Groetjes,
     
  2. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    waarvoor is het?
     
  3. Esmeesmama

    Esmeesmama Actief lid

    29 dec 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb het toevallig vanmiddag gekocht. Esmée wil sinds een paar weken 's avonds niet meer slapen, ze wordt echt hysterisch. Maar of het werkt kan ik je dus nog niet vertellen..

    Op de verpakking staat dat het geschikt is voor kindjes van 0 tot 6 jaar, dus je kunt het gewoon geven.
     
  4. bobbelientje

    bobbelientje Actief lid

    2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Esmeesmama, heeft ze geen last van verlatingsangst? Chenoa heeft dit nu namelijk ook.. Ze wil niet alleen in haar kamer ook al is ze dood en doodmoe..
     
  5. Esmeesmama

    Esmeesmama Actief lid

    29 dec 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    Ja, dat denk ik ook. Maar ook al blijf ik bij haar op haar kamertje zitten (rug naar haar toe) dan nog brult ze de buurt bij elkaar. Vaak valt ze ook eerst een half uurtje in slaap en wordt daarna nog hysterisch, zodat we om half elf 's avonds nog met haar rondlopen...

    Ze heeft het trouwens alleen 's avonds, overdag niet. Ik vind het echt moeilijk om hier op de juiste wijze mee om te gaan... :(

    Maar goed, om bij het topic te blijven: ik hoop dat Kindival een beetje een rustgevende werking op haar heeft...
     
  6. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    Jee...willen jullie zo'n jong kind al sederen?
    Het feit dat het een homeopatisch middel is doet niks af aan het doel wat je ermee wilt bereiken.
    Ookal staat er op de verpakking vanaf 0 jaar, je moet voorzichtig zijn met dit soort middeltjes.
    Ik heb ook wel erg moeite met de insteek het kind is onrustig dus dan maar aan de kindival.
    Weet je wat de oorzaak van de onrust is? Wat heb je al geprobeerd om het te veranderen? Waarom wil je overgaan tot een middeltje wat het kind suf maakt? (en dus zou kunnen belemmeren in de ontwikkeling bijv)
    Ik heb erg moeite met het onderdrukken van gedrag ookal is dat geen makkelijk gedrag.
    Wat moet dat worden als het kind ouderwordt en ongewenst gedrag vertoont?
     
  7. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    @ Bumbaloe:
    Jij zegt het, ik denk het!
     
  8. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Daar ben ik het wel een klein beetje mee eens dat je niet gelijk naar een geneesmiddel moet grijpen,en dat doe ik ook niet snel!
    Ik werk zelf in een drogisterij en er zit echt veel verschil in de homeopatishe geneesmiddelen die wij verkopen,en die een homeopaat voorschrijft!
    Kindival is van de dezelfde serie als de chamodent ( bij tandjes ) en cinababy ( bij darmkrampjes ) en dat wordt ook gegeven!
    En ik vind dat iedereen het voor zich zelf moet bepalen in hoevere ze iets geven,als het probleem zich echt weken aan houd,is het zefs beter om wat te geven vind ik!
     
  9. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    soms moet je een kindje helpen met tot rust komen

    ze zijn dan over vermoed en kunnen daardoor de slaap niet vatten

    ik had ook zo'n kind (zoon) die alles s avonds nogmaals beleefde wat hij die dag had meegemaakt

    en met kindival heb ik hem wat rust kunnen geven in zijn lijfje

    dus niet met het idee ik drug hem nee helemaal niet
    soms hebben kinderen wat hulp nodig om te kunnen ontspannen

    ook kan je ze wat kamille thee geven om te kalmeren

    en om je kindje te remmen in zijn of haar ontwikkeling doe je ook om het te weinig rust te geven

    als het zichzelf niet tot rust kan manen heeft dat ook invloed op de ontwikkeling

    mijn zoon heeft zich erdoor kunnen ontspannen en lekker hierdoor kunnen slapen

    wat heb je aan een kind die helemaal over de pis (oops) is als het zich niet kan ontspannen

    wel is zo met dit soort kindjes dat je idd de dag indeling erg rustig moet houden

    ook hier kan je de oplossing in zoeken , helaas bij mijn zoon hielp dat niet en heb ik met behulp van kindival hem geholpen

    succes

    ps denk er wel even bijna dat voor het middel gaat werken de kwaal erger wordt :) dit is een teken dan het lijfje erop reageert
    dus niet denken helpppp wordt alleen maar erger :)
     
  10. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    Het kan wel zijn dat kindival uit dezelfde serie komt als chamodent, maar het heeft een heel andere werking.
    Ik begrijp dat je een probleem hebt met het onrustig zijn van je kindje.
    Er zijn vele wegen die naar rome leiden, medicijnen geven is daar 1 van.
    En ja iedereen moet zelf weten wat hij doet, maar iedereen moet zich ook realiseren dat als je zoiets op een forum zet je commentaar kunt krijgen.
    Ik heb ervaring met 2 zeer onrustige babies en veel geprobeerd/gedaan en het is bij alle 2 goed gekomen zonder medicijnen. Ik weet waar ik over praat dus. Misschien wil jij hier ook vertellen waarom je kindival wilt geven, misschien zijn er nog mooie andere tips?
     

Deel Deze Pagina