ervaring met weleda borstvoedingsthee?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door zwangervan4e, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

    zwangervan4e Fanatiek lid

    23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Mijn productie laat een beetje te wensen over heb al vanalles geprobeerd heel kort domperidon dat hielp maar ik heb daar geen goed gevoel bij. Ik kan morgenvroeg neusspray ophalen bij de apotheek voor het tsr ( dit heb ik nodig bij het kolfen) maar mijn productie moet ook omhoog en mijn moppie drinkt zowiezo al iedere 2 uur overdag. Nu wil ik dus borstvoedingsthee proberen wie heeft er ervaring mee? Is het lekker? En het belangrijkste werkt het?
     
  2. Mar999

    Mar999 Actief lid

    28 jun 2010
    234
    0
    16
    De borstvoedingsthee van Weleda vond ik erg duur, niet lekker en ik merkte eerlijk gezegd niets qua productie (nu moet ik zeggen dat ik deze thee 2 maanden geleden geprobeerd heb en ik voed ondertussen 19 maanden, dus in hoeverre mijn productie nog reageert op thee, weet ik niet :().
    Ik drink al ruim een jaar elke avond een kopje kabouterthee van Piramide. Deze thee zou de borstvoeding ook stimuleren. Hele lekkere thee, maar of er echt effect is op de productie durf ik niet te zeggen....
    Gewoon gaan proberen denk ik, kwaad kan het niet. Succes en hopelijk gaat het snel de goede kant op met je productie!
     
  3. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Je kunt die thee gewoon proberen, ik heb de thee van een ander merk en merk verschil vergeleken met zonder die thee. Maar het zal naw bij jou geen zoden aan de dijk zetten, gezien je schildklier.

    Je mocht vandaag opnieuw prikken, toch? Heb je al een internist gesproken? En heb je de andere uitslagen al van je huisarts?
     
  4. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb hem liters gedronken, gaf bij mij toch net een zetje aan de productie. Vind hem ook lekker!!
     
  5. Cos

    Cos Fanatiek lid

    5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hier heb ikhem ook in huis just in case vind hem wel lekker hij stinkt alleen wel haha.

    Ik heb er veel goede verhalen over gelezen. Het proberen wel waard !
     
  6. zwangervan4e

    zwangervan4e Fanatiek lid

    23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ja ik ben idd opnieuw geprikt en mijn waardes zijn volgens de internist toch niet helemaal goed. Tsh was 3.0 ft4 weet ik zo niet meer maar moet nu wel extra medicijnen nemen mij b12 was 18. Dat was goed.
     
  7. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.884
    7.594
    113
    Bij mij deed het echt helemaal noppes, nada, niets. Gelukkig vond ik hem wel lekker :D
     
  8. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    B12 18?
    Dan mag ik hopen dat dit in andere eenheden geprikt is dan dat de mijne altijd gedaan werd.
     
  9. RosaLynn

    RosaLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik had eventjes de borstvoeding thee van de tuinen gewoon dat losse spul geprobeerd vond het best te drinken maar of dat geholpen heeft geen idee! ik heb nooit geweten hoeveel melk ik aanmaak of wat dan ook kolven kan ik niet en stuwing heb ik nooit gehad :S en nog steeds geef ik borstvoeding als ik wil en heeft mijn meisje prima het groei schema gevolgd :)
     
  10. zwangervan4e

    zwangervan4e Fanatiek lid

    23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Volgens mij zij.hij 18 kan dat.niet? Ik heb me er nog nooit in verdiept in die waarden moet ik zeggen ik dacht day hij 18 zij. Nou ja t was i. Ieder geval prima, haha, t is denk ik gewoon nog ff doorbijten na regen komt zonneschijn. Heb vandaag een gerrlijke luie dag met mijn meisje dicht bij me en manlief doet alles in huis! Heerlijk.
     
  11. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou het nog eens vragen. Tussen 150 en 800 schijnt normaal te zijn, maar onder de helft van 800 horen ze verder te onderzoeken toch maartje?
    Daarnaast, een lage 'normale' waarde kan voor iemand toch TE laag zijn!
     
  12. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou het nog eens vragen. Tussen 150 en 800 schijnt normaal te zijn, maar onder de helft van 800 horen ze verder te onderzoeken toch maartje?
    Daarnaast, een lage 'normale' waarde kan voor iemand toch TE laag zijn!
     
  13. zwangervan4e

    zwangervan4e Fanatiek lid

    23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    JAH IK ZAL HET WEL VRAGEN maar ik moet 21 maart alweer naar de internist ( gewoon mijn eigen) en die gaat me uitgebreid opnieuw prikken ( die afspraak stond. al.) Dan heb ik ook rustig de tijd om alles te bespreken nu was het snel Kortaf door de telefoon en het was de dokter zelf niet eens maar zijn assistent.
     
  14. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat ik me ook net bedenk, bespreek eventuele kruidenpreparaten ook met je internist. Mensen vergeten wel eens dat ook kruiden medicijnen zijn, die eventueel van invloed kunnen zijn op de medicatie die je voorgeschreven krijgt.
     

Deel Deze Pagina