Ervaring my carrier Stokke

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door kleintjevoorons, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

    kleintjevoorons Fanatiek lid

    9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    hallo,

    Omdat onze andere drie kids op de eerste en tweede verdieping van ons kindcentrum zitten wil ik graag een draag zak aanschaffen (geen doek, dat werkt niet voor mij). Omdat ik onze nieuwe baby niet alleen op de begane grond wil achter laten.

    Nou is mijn oog gevallen op de stokke my carrier (in eerste instantie gewoon de buikdrager).

    Heeft iemand hier ervaring mee?

    Groetjes
    Kleintje
     
  2. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Geen ervaring ermee, maar weet wel dat hij niet zo ergonomisch is als ze claimen. Zowel voor jou als je kindje. Ik zou een draagconsulent zoeken zodat je er meerdere kunt passen. Dan draag je met veel meer plezier. :)
     
  3. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Stokke is niet helemaal ergonomisch, maar de beentjes zitten er redelijk in als je kijkt naar andere niet-ergonomische dragers. Wel een verhard rugpand. Als het echt alleen voor de kids afzetten is, kun je best de stokke gebruiken. Ga je langere stukken dragen, zou ik echt verder kijken!
    Het beste is een drager met zacht rugpand, zodat de rug de natuurlijke bolling kan vormen en een zitje waarin de baby in M houding zit (dus knietjes hoger dan de billen, en knie tot knie ondersteuning)
    Er zijn heel wat verschillende dragers, maar ik raad je wel aan om te gaan passen. De een zweert bijv bij Tula, terwijl een ander dat niks vind. Het moet lekker zitten. Een consulent heeft vaak verschillende dragers om te passen.

    Als het echt om korte stukjes gaat en je het idee van een doek wel prettig vind maar niet wil knopen, zou je ook naar een ringsling kunnen kijken. (doek met ring) Die hoef je alleen aan te spannen. Die heb ik nog sneller om dan een drager.
     

Deel Deze Pagina