Ik zou graag willen weten wie ervaring heeft met ogen laseren. Waar heb je het laten doen? Hoe duur was het? Hoe lang duurde het herstel? Bedankt !
Mijn man heeft 2 jaar geleden zijn ogen laten laseren bij Optical express. Ze laseren twee ogen op dezelfde dag. Na uur 24 zag hij alweer voor 100% Kosten 2800 euro. Hij had -3,5 Hij heeft 1 dag last gehad (ibuprofen doet wonderen ) Mijn man raadt het iedereen aan. Het is zo'n genot!!
Ik wil het ook laten doen ,maar je hoort ook weer negatieve verhalen. Je ziet op de tv een reclame waar het 595 euro per oog kost ,wil zodra ik er genoeg geld voor heb ook laten doen. Zal blij zijn om geen bril en geen lenzen meer te gebruiken . Vooral op vakantie vindt ik het een gedoe om me lenzen in te doen . Ally
Ally, die reclame is van Optical Express, mijn man heeft daar ook zijn ogen laten laseren. let goed op, want die 595 euro is een vanaf prijs. Mijn man heeft daar uiteindelijk ook 2800 euro betaald. Heeft te maken met de sterkte...
Ja die optical express had ik ook al gevonden.. Misschien maar eens een vooronderzoek laten doen of mijn ogen wel geschikt zijn.