Ervaring Phil and Teds

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door juffie2008, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

    juffie2008 Niet meer actief

    Hallo dames,

    Ik was nieuwsgierig hoe jullie een duowagen van Phil and Teds ervaren?

    Voordelen-- nadelen---
    Kom maar op!!
     
  2. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    vrienden van ons hebben hem net weer verkocht, de jongste is nu 4 maanden en pastte er niet meer in. veel geld uitgegeven voor niks dus. te groot voor het liggedeelte want t kindje kon de beentjes niet meer kwijt en bewegen en is nog veel te klein voor het kuipstoeltje.
    Verder vonden ze hem wel heerlijk rijden.
     
  3. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb deze wagen bij mijn nicht gezien en ik vond ook het baby gedeelte erg klein. Hun hadden een meid en die lag er wat opgepropt bij.......

    Wij zijn nu zelf voor de nieuwe Icandy peach duo wagen gegaan.......
    Ik kan er nu nog niet zo heel veel over zeggen omdat ik hem nu nog als enkele wagen gebruik maar tot nu toe ben ik zeer tevreden.
    Wij hebben deze juist gekozen omdat hij ook als enkele wagen gebruikt kan worden.
     
  4. superb

    superb Fanatiek lid

    20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Phil & Teds Vibe en ik ben er ontzettend blij mee. Het allergrootste voordeel vind ik dat het niet zo'n logge duo wagen is en hij heel fijn rijdt.

    Tussen mijn kinderen zit 19 maanden verschil. De eerste periode lag mijn zoon heerlijk in het baby gedeelte. Iedere keer dat ik hem daarin legde sliep hij binnen een paar tellen. Hij vond het in de Phil & Teds veel fijner dan in de reiswieg van onze enkele wagen.

    Inmiddels zit mijn zoontje in de wandelwagen en ik moet zeggen dat ik onze enkele wagen nu helemaal niet meer gebruik. Als ik met een kindje op stap ga dan heb je onderin een enorme boodschappenmand. Als ik met beide kinders op stap ga dan zit mijn zoontje bovenin en dan loopt de oudste. Als zij moe of vervelend wordt of als we even moeten opschieten dan kan zij in het onderste stoeltje zitten. Ze vindt dit werkelijk prachtig. Als ik van tevoren weet dat we een eind moeten lopen dan gaat de oudste boven en de jongste onder.

    Een ander groot voordeel van de Vibe, vind ik, is dat hij makkelijk in het geheel is op te klappen. Hij is dan niet eens zo vel groter dan een enkele wandelwagen. Handig voor als je vaak met de auto of het vliegtuig op reis gaat.

    Het tweede stoeltje is overigens ook in een handomdraai te verwijderen.

    Het enige nadeel vind ik eigenlijk dat hij drie wielen heeft. Dat is toch een stukje instabieler dan een wagen met vier wielen.

    Succes met het maken van een keuze!
     
  5. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    ik heb de oude versie de kiwi explorer. heerlijk ding. en naar mijn idee voor de kids lekkerder dan de nieuwe varianten. hij ziet er echter niet zo mooi uit als de nieuwe. maar ik ga liever voor comfort. door dit ding had ik giga vrijheid. dat had ik met zo'n brede niet gehad hoor.
     
  6. Mariya

    Mariya Actief lid

    3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ik heb de P&T sport en ben echt helemaal verkocht. Ik zou niet meer zonder kunnen! Mijn jongste is nu 4 maanden en ligt nog steeds in het onderste gedeelte hoor en ik maak grote babies! :D
     
  7. juffie2008

    juffie2008 Niet meer actief

    tnx dames voor de reacties.. Het lijkt mij ook wel wat alleen de prijs liegt er niet om ;)
     
  8. spinnie1978

    spinnie1978 Actief lid

    17 feb 2009
    358
    22
    18
    Hier ook de phil en teds vibe. Nu dik vier maanden in gebruik als duowagen en ben zeer tevreden over de wagen. Kleine man past nog gemakkelijk in het babygedeelte en grote broer (16 maanden ouder) zit nu als een prins voorop. Grote voordelen vindt ik dat de wagen met 1 hand te besturen is. In 1 keer opklapbaar en vooral dat de wagen net zo groot is als een enkele wagen. Voor ons geen nadelen, zelfs niet de prijs want voor de prijs waar wij de gehele wagen voor hebben incl duosit + cocoon is nog goedkoper dan menig andere kinderwagens!
     
  9. juffie2008

    juffie2008 Niet meer actief

    Ja de prijs is opzich wel te doen heb alleen hier een prachtige quinny buzz ;) Die ook wat gekost heeft..
    Maar fijn om te horen dat de P&t goed bevalt!
     

Deel Deze Pagina