Ervaring Philley?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tuttebella, 27 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Is het echt zo handig als ze zeggen? Zo ja dan moet ik het hebben namelijk haha.
     
  2. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.996
    25.441
    113
    Ik heb even gegoogeld want ik wist niet wat het was maar het ziet eruit als een veredelde poedertoren :p

    Je moet alsnog tellen , en je moet alsnog mikken, dus wat is precies het voordeel? En mikken met zo'n grote toren lijkt me moeilijker dan met een klein torentje. En ook heb je altijd 2 handen nodig. In de auto of tijdens het wandelen kun je hem niet gebruiken.

    Het enige 'voordeel' dat ik lees is dat het mooier staat dan zo'n pot van Nutrilon. Eh... boeiend?

    Ik ben niet zo enthousiast dus :p
     
    loveexx vindt dit leuk.
  3. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Zelf niet aangeschaft, o.a. ook door de redenen waar KleineLai al mee kwam. Mijn nicht had 'm wel, maar zij vond het niet handig. Dat door de soort van damp wat er van het flesje komt, de poeder vast gaat zitten.

    Geef mij maar gewoon mn Zeeman poedertorentje van een euro :p
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gebruik hem nu ruim een week. Maar ben nog niet helemaal om.
    Hij draait nog wat stroef (nieuwheid?)

    Wat ik wel ideaal vind, is dat je die bus zo meeneemt in je luiertas. Zodat je ook de mogelijkheid hebt om een klein flesje te maken.
     
  5. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb hem ook al! Ben benieuwd!
     
  6. Celika

    Celika Fanatiek lid

    15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik heb gewoon de voedingstorens van €1,- die je wel zelf moet vullen.
    Vriendin had de Philley en vond het een onhandig ding.
    De bakjes/vakjes vulde zich soms tot de helft van wat ze nodig hadden dus hun vonden het weggegooid geld.
    Google maar eens want ze zijn niet de enigste met dit probleem.
     
  7. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Wij gebruiken 'm wel. Man is enthousiaster dan dat ik ben. We lopen niet tegen de problemen aan dat de bakjes niet goed vullen (volgens mij is dat bij de nieuwste uitvoering ook geen issue meer). Ik vind het vaak een te grote poederbus om mee te nemen waardoor ik alsnog poederbakjes meeneem die ik vul met de Philley.
    Wel echt een pluspunt is dat het veel minder knoeit dan met schepjes in de weer zijn.
    Al met al; prima dat wij hem hebben, maar ik had ook goed zonder kunnen leven ;)
     
    deirdre vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina