Ervaring Snoozebaby wikkeldeken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LA85, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LA85

    LA85 Fanatiek lid

    25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zag online een actie voor de Snoozebaby wikkeldeken.. vroeg me alleen af wat jullie ervaringen ermee zijn? Ik overweeg er eentje aan te schaffen namelijk :)

    Dank jullie wel alvast!
     
  2. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Bij Groupon toch? Ik vind hem ook erg leuk en twijfel ook haha. Maar dat is omdat ik al een wikkeldeken voor in de maxi cosi heb. Anders had ik hem sowieso gekocht want volgens mij is het een goed merk.
     
  3. Lilly156

    Lilly156 Fanatiek lid

    9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hier een snooze baby. Wat een heerlijk ding!
    Lekker zacht, warm en super handig in maxi cosi.
     
  4. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.685
    3.467
    113
    Ik heb er ook een, inderdaad lekker zacht en erg handig in de maxi cosi. Het enige nadeel vind ik dat je hem sluit met drukknoopjes, dus je hebt maar 1 'maat', zeg maar. Ik heb nog een andere wikkeldeken met een strook klittenband, en die kan je wat strakker inwikkelen. Maar op zich wel een heel fijn ding hoor, ik heb hem heel veel gebruikt en straks waarschijnlijk weer.
     
  5. 01Patricia

    01Patricia Actief lid

    16 jun 2012
    463
    1
    16
    Heerlijk ding!
     
  6. Lot1909

    Lot1909 Actief lid

    3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Heerlijk! Zoon van 5 maanden ligt er nog in! Geen gewurm met dik winterjasje voor zo'n kleine. Voor het stukje van en naar de auto naar oa kdv, ideaal!

    In het begin ook los gebruikt. Dus niet in de maxi cosi, maar lekker overdag ingewikkeld als hij bv in de box lag. (Kraamweek)
     
  7. kleinesam

    kleinesam Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij hadden hem bij Sam en ik heb nu een roze voor zus. Daarnaast ook een wapper van Lodger, maar die kan niet in de auto...
     
  8. Mimime

    Mimime Niet meer actief

    O die zijn gaaf!
    Ik heb het ook gezien!

    Maar heb een wikkeldeken voor in de maxicosi, en daarnaast ook nog een lodger wrapper. Maar ben zelf gek op dekens en wikkeldekens dus twijfel erover.
    Maar twee lijkt me eigenlijk voldoende!
    Heb al een tweede naast de lodger omdat die dan in de maxicosi kan blijven, dus niet steeds gedoe met de riempjes enzo!
     
  9. Wien046

    Wien046 Bekend lid

    1 jul 2013
    894
    404
    63
    Hier ook twijfel! Wij hebben een Stokke izisleep met vijfpuntsgordel. Kunnen die er gewoon overheen? (Dus niet door die gaten, dat kan sowieso niet)

    En ik twijfel tussen de bruine via groupon of een grijze voor 2,50 meer bij de babydump. Zo'n knuffeldoekje hebben we toch niet meer nodig. Keuzes pffff haha.
     
  10. Lilly156

    Lilly156 Fanatiek lid

    9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Die gordel ga je er niet overheen krijgen, dat wordt wel een heel geprop en zit vast niet fijn voor de kleine.

    Wat ik het meest ideale vind is dat er voetenzakken in zitten. Er bungelt dus nooit een been naast.
    De drukknoopjes heb ik nog niet gebruikt. Sla hem gewoon dubbel om en dan blijft ie prima zitten.
     
  11. Wien046

    Wien046 Bekend lid

    1 jul 2013
    894
    404
    63
    Mmmm met de lodger wrapper motion kan het ook met een vijpuntsgordel Wrapper Motion Katoen
    Is niet anders toch?
     
  12. kleinesam

    kleinesam Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij gebruikten hem ook in de maxicosi hoor, idd gewoon de gordels er doorheen doen of gewoon inpakken met de beentjes in de zakken en dan in het stoeltje. Aangezien onze kleine binnenkort al geboren wordt hebben wij ook nog een voetenzak, anders is het denk ik wel te koud.
     
  13. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O mijn baby woonde er de eerste maanden bijna in. Zo heerlijk zacht!
     
  14. Amytje

    Amytje Fanatiek lid

    7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik had een roze bij m'n dochter en een blauwe voor m'n zoon gekocht!
    Super dingen... En ideaal dat de voetjes erin kunnen.
    Vind hem ook handig voor naar het cb
     
  15. Fleetwood

    Fleetwood Bekend lid

    24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Collega gaf aan dat het een echte must - have is en ik die zeker moest onthouden als iemand vraagt wat ik als kraamcadeau wil hebben. Ze was er superenthousiast over! Ik ben al overtuigd!
     
  16. Graatje

    Graatje Lid

    9 jun 2013
    77
    3
    8
    Vrouw
    Oh fantastisch ding. Zeker aanschaffen! Vooral in de kraamweek erg veel plezier van gehad. Lekker je kleine warm houden in dat zachte dekentje. Ik gebruik het nu in de maxi cosi. Voor de wandelwagen heb ik de Lodger wrapper gekocht. Ook al zo'n topding!
     
  17. LA85

    LA85 Fanatiek lid

    25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel allemaal! Ik ga nog ff googlen wat een lodger wrapper precies is, maar de snoozebaby heb ik inmiddels gekocht! :D
     
  18. emma84

    emma84 Bekend lid

    3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    de snoozebaby is hier echt een succes. geweldig ding!
     
  19. Minerva

    Minerva Niet meer actief

    Wij hebben ook een Snooze en ik vind hem geweldig! Heerlijk zacht, gaatjes voor de maxi cosi gordels, voetenzakjes en natuurlijk lekker warm.

    Had eerst een Lodger, maar wat ben ik blij dat ik deze ervoor in de plaats heb gekocht :)
     

Deel Deze Pagina