Ervaring tese erasmus?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Llsee12, 19 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Llsee12

    Llsee12 Lid

    6 jan 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hallo, aanstaande woensdag is het zover. Mijn partner krijgt een micro tese in het erasmus mc.

    Wie heeft hier ervaring of tips en trics?
    Hoe verloopt de dag?
     
  2. Annoniem2015

    Annoniem2015 Actief lid

    26 dec 2015
    110
    4
    18
    Sorry (nog) geen ervaring, maar ik was vooral benieuwd hoe lang jullie hierop hebben moeten wachten.

    Mijn man en ik hebben in juli de 1e afspraak staan in het Erasmus. Geen idee wat we zullen gaan doen, maar sowieso wordt het een keuze uit de 3 (tese/mesa/pesa?), hersteloperatie was namelijk mislukt.

    Dus sorry ik kan geen antwoord geven, maar hoop dat jij mijn vraag kan beantwoorden :)

    En heeeeeel veeel succes!!!
     
  3. Coco17

    Coco17 Actief lid

    9 jul 2015
    170
    244
    43
    Hoi @Llsee12,

    Geen ervaring met een TESE in het Erasmus, wel in het UMCG.

    Wat een ontzettend spannende dag hebben jullie voor de boeg! Wordt je man in de ochtend of middag geholpen?

    Mijn man moest zich om 12:30 uur melden. Hij zou in eerste instantie een Mesa krijgen. Hij kreeg een tabletje om rustig te worden, en is toen meegenomen. Ik mocht niet bij de ingreep zijn. Het is uiteindelijk een TESE geworden, bij de Mesa konden ze niets vinden. Pfff dat uurtje wachten of er bij Tese wel iets wordt gevonden was het meest afschuwelijk uurtje van ons leven. Eerst al de teleurstelling dat de Mesa niet succesvol was, en dan dat wachten. Gelukkig bij ons met positief resultaat!

    Mijn man heeft echt nog wel een aantal weken last gehad. Hij is twee dagen thuis geweest van het werk (zittend beroep), maar kon echt een paar weken niet goed lopen en sporten.
    Het is hem tegen gevallen, maar ik lees ook vaak verhalen dat het echt wel meevalt.

    Alvast heel veel sterkte voor morgen, en ik duim voor goed resultaat! Laat je even weten hoe het afgelopen is?
     
  4. Llsee12

    Llsee12 Lid

    6 jan 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik zie je berichtje nu pas!! Jaa ze hebben 5 rietjes gevonden zo blij!!
     

Deel Deze Pagina