Ervaring Twistflush toiletpot?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nijntje01, 14 jan 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.511
    407
    83
    Zuid-Holland
    Hoi!

Weer even een toilet topic... Ivm nieuwbouwwoning moeten wij toiletpotten kiezen.

Hebben jullie ervaring met een twistflush pot?
    Spettert hij met doortrekken? Is namelijk wel randloos.
    En spettert het als er mannelijke visite staat te plassen? (Mijn huidige vlakspoel pot maakt alle muren+vloer nat)

2. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.481
    223
    63
    Hier geen twistflush maar de turboflush van geberit (acanto). Wij hebben lang zitten zoeken en of we turboflush, twistflush of gewoon een randloze zouden nemen. De villeroy & boch twistflush stond toen ergens tijdens een demonstratie en die vonden we niet fijn. Een gewone randloze zou spetteren en de turboflush niet, dus uiteindelijk voor de turboflush gegaan, die hebben we nu 2 maanden en ben er echt heel blij mee! Hij spettert niet over de rand, bij mannen ook niet. We hebben een blokjeshouder achter de drukknop zitten en nu is het water altijd blauw. Je hoort hem ook niet meer hard doorspoelen dat ik nog steeds weleens denk of t wel goed is gegaan:roflmao:

ik had toen ook een topic geopend en vele zeiden dat het niks was, een randloze en dat ze er spijt van hadden. Maar ik vind het heel fijn en ook met poetsen veel fijner.

Nijntje01 vindt dit leuk.
  3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.127
    8.066
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij hebben straks een turboflush in t nieuwe huis. We zijn er inmiddels al 3x geweest en ook van de plee gebruik gemaakt maar werkte volgens mij prima.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.511
    407
    83
    Zuid-Holland
    Bedankt voor je reactie! Wat vond je niet fijn bij die van Villeroy? Dat is namelijk degene die bij ons in de showroom stond. Evt kunnen ze vast ook de Geberit bestellen neem ik aan.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.799
    4.406
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Niet je vraag, maar ik wil het toch delen: ik heb een rimfree toiletpot van geberit. Als ik op de grote knop druk vliegen de spetters je over de tenen. Ik kan het dus niet aanbevelen.

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.511
    407
    83
    Zuid-Holland
    Dankje, goed om te weten welke het in ieder geval niet moet worden :thumup:

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.799
    4.406
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hij ziet er wel heel mooi uit (voor een wc dan, hé :roflmao:) maar elke keer weer een papiertje over de bril halen staat me behoorlijk tegen :p

8. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.481
    223
    63
    Ik geloof dat het de architectura was die opgesteld stond en die je kon proberen, maar die spetterde juist. En vond de rand op de pot zelf ook niet mooi. De subway 3.0 is dat gat echt net van een vliegtuig wc, en dat leek ons niet zo fijn.
    En idd de geberit rimfree werd ons ook verteld dat die zou kunnen spetteren. Met de geberit turboflush dus geen last van gelukkig want was er wel bang voor.

Deel Deze Pagina