Ervaring vroege predictor test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anna2, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna2

    Anna2 Lid

    14 feb 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand ervaring met deze test? De kv2v5 waren op, en heb nu deze dus maar meegenomen...

    Groetjes Anna
     
  2. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Over het algemeen zijn hier slechte ervaringen te vinden over de Predictor Vroegtest helaas.

    Er zijn mensen die niet zwanger waren, maar toch een tweede lijntje te zien kregen.
    Er zijn mensen die wel zwanger waren, maar Predictor gaf negatief aan.
    Er zijn mensen met zwanger kraanwater. Predictor gaf dus positief aan met kraanwater!
    Er zijn hier vrouwen wiens man zwanger bleek te zijn met zo'n Predictortest.

    Kortom: Predictor zorgt voor grote twijfel helaas...
     
  3. Anna2

    Anna2 Lid

    14 feb 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, toch een slechte impulsaankoop dus... Zonde van het geld, en zo goedkoop was hij echt niet... Wat ontzettend bizar dat dat mogelijk is he, dat ie wat minder gevoelig is, is tot daar aan toe, maar dit soort fouten..
    Twijfel nu of ik hem dan wel ga doen, een valse positieve test lijkt me toch echt wel rot...
     
  4. beebiegirl

    beebiegirl Actief lid

    3 okt 2008
    311
    0
    0
    Ja ik sluit mij hier bij aan!
     
  5. vrouwtje80

    vrouwtje80 Actief lid

    15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Heb nooit een vroege test van predictor gebruikt, maar wel twee keer een gewone. De uitkomst klopte bij mij wel. Beide keren zwanger, dus het kan wel.
     
  6. Mees78

    Mees78 Actief lid

    1 feb 2011
    146
    0
    16
    Calculator in de Techniek ( mannen wereldje )
    Zuid Holland
    heb de vroege geprobeerd gisteren. Om dezelfde reden.

    wit.....maar ik weet natuurlijk nog niet of dat ook werkelijk klopt :D
     
  7. cvm1985

    cvm1985 Fanatiek lid

    2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hier ook eens een (licht) posi test gehad met de vroege predictor...de 3 andere testen (kruidvat en cb) dezelfce dag waren negatief en was idd niet zwanger
     
  8. Nous

    Nous Lid

    28 sep 2008
    10
    0
    0
    Zwolle
    Ik heb vd week getest met de gewone predictor, 4dgn voor ik ongesteld moest worden, test was positief. Voor de zekerheid vandaag nog 1x getest en de uitslag was nog duidelijker......
     
  9. Rianne 85

    Rianne 85 Bekend lid

    8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ik had ook een vroege predictor, gaf aan niet zwanger...terwijl ik het toch ben! Heb je al meer duidelijkheid?
     
  10. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hier ook "vals posi" getest met predictor! is inderdaad niet leuk. zou hem bewaren om te doen nadat je een posi test hebt gehad met een kv of cb test. heb je er toch nog wat aan :)
    maarja soms is het natuurlijk wel raak en te zien op een predictor dus... komt er denk ik niet veel verder mee hier hihi
     
  11. Anna2

    Anna2 Lid

    14 feb 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat hem inderdaad maar liggen... Zonde hoor, maar als ik jullie verhalen zo lees, zegt die test dus niets en is het niet betrouwbaar. Zonde, maar goed om vooraf te weten...
     
  12. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Toch denk ik dat het uitzonderingen zijn en dat Predictor anders geen kans meer had te bestaan.
    Ik zou hem gewoon gebruiken.
    Volgens mij zijn er ook veel broodje aap verhalen.
    Als er kraanwater op doet en je laat hem 3 uur liggen en kijkt nog eens en dan heel lang in het licht enz.
    Je weet niet wat mensen hebben aangevangen, vertellen de helft enz.
    Zo vond ik de Etos test minder omdat die maar een heel licht streepje aangaf. Wist ik veel dat dat ook telde.
    Zo twee weken gedacht dat ik niet zwanger was en mijn lichaam alleen een beetje van slag was.
    Toen heb ik Predictor gebruikt en werkte prima.
     
  13. Fayy

    Fayy Niet meer actief

    bij mij was die test iig NIET vals.. maar wel degelijk zwanger!! maar goed dan nog twijfel je of alles wel zo is etc. door alle negatieve verhalen. en zoiezo kan ik t nooit bij 1 test laten dus gooi er altijd nog een ander tegen aan, hihi
     

Deel Deze Pagina