Ervaringen Action ovulatie-zwangerschapstesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fritsie7, 1 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de Action ovulatie-en zwangerschapstesten :)

    Betrouwbaar, duidelijk, ovulatietesten voorspelbaar dmv oplopend streepje etc?
     
  2. Feline31

    Feline31 Bekend lid

    11 feb 2017
    927
    588
    93
    De gewone action testen (dus niet early) top!
    De ovulatie testen: geen aanrader. Bij velen worden de streepjes nooit heel donker. Gebruik dan die van bijv zwanger en kids.
     
    Fritsie7 vindt dit leuk.
  3. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ovulatietesten werken prima, krijg wel knallers maar dat verschilt per persoon ook.
     
  4. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ovulatietesten van action kleuren gewoon feller op als je ovuleert (veel feller dan als je niet ovuleert) het streepje wordt bijna net zo donker als de controlestreep maar niet donkerder.

    De zwangerschapstesten zijn qua prijs kwaliteit voor mij echt de beste. Ze lichttten als eerste op. De early op 3+1 al (ok was wel een heel vaag streepje en 15x goed kijken) maar de gewone test lichtte bij 3+2 ook gewoon op (wel licht maar wel bevestigend)
     
  5. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ovulatie testen vind ik niks. Werden bij mij niet donkerder. De normale zwangerschapstesten zeker een aanrader. Goedkoop en nauwkeurig. De early van action heb ik geen ervaring mee.
     
  6. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik heb dit keer action en zwanger en kids samen gebruikt. Ik blijf toch zelf van van zwanger en kids. Mijn action test was dan wel goed duidelijk toch doordat je zovaak hoort dar ze niet helemaal goed knallen enzo hou ik het liever bij zwanger en kids.

    Mocht je die willen proberen heb eventueel nog een kortingscode voor je :)
     
  7. Graag een 2de

    Graag een 2de Actief lid

    26 jul 2016
    136
    25
    18
    NULL
    NULL
    Hier tevreden over de ovulatie test van action wordt bij mij goed duidelijk
     
  8. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    Ik heb alleen ervaring met de ovulatietesten. Eerste keer gebruikt omdat ik de ovulatiepijn niet vertrouwde zo vroeg in mijn cyclus. Het liep mooi op maar niet donkerder dan controle streep (wel met geconcentreerde urine middag en avond). En daarna ook gewoon negatief. En kijk mijn banner :)
     
  9. diana285

    diana285 Bekend lid

    6 jan 2016
    813
    363
    63
    Van action early en gewoon zwangerschap testen gebruikt, en ben er tevreden over.
     
  10. Envy91

    Envy91 Niet meer actief

    ik heb de ovulatietesten gebruikt. Ik had een enorme knaltest tijdens mijn piek.
     
  11. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hier action ovulatie test naast die van zwanger en kids gebruikt. Bij mij werken die van zwanger en kids beter. Ik krijg bij action wel testen die zelfde kleur of donkerder zijn dan controle streep maar das meestal maar een half streepje en niet het hele streepje.
    Ik denk dat het voor iedereen anders is en zou het gewoon proberen.
     
    Stakato vindt dit leuk.
  12. luckynumber4

    luckynumber4 Niet meer actief

    Zowel de ovulatietesten als derde zwangerschapstesten werden bij mij goed duidelijk
     
  13. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Ik had ze ook gebruikt en volgens het boekje en bleven helemaal wit. Ben toch echr zwanger geraakt want een week na ovulatie testen gebruiken heb ik toch echt positief getest met de action zwangerschap testen!
     
  14. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Alleen ervaring met zwangerschapstesten, maar ik ben er heel tevreden over. Niet zwanger is omo-wit, wel zwanger is duidelijk af te lezen.
     

Deel Deze Pagina