Ik heb een vraagje, mijn dochtertje heeft de aventspeen vam 0 t/m 3 maanden. Alleen ze heeft zo'n lelijke witte die ontzettend opvalt. Nu hebben ze tegenwoordig ook een transparant fopspeen van avent. Ik weet dat ze ze ooit te koop hebben bij de prentatal maar vaak zijn ze daar uitverkocht. Weet iemand nog meer winkels waar ze die speentjes hebben?
Je hebt ze bij de DIO, Prenatal, Babyplanet, Etos (nu in de aanbieding) en online heb ik ze ook weleens gezien.
Ik heb ze bij de thuiszorgwinkel gekocht. Ze hebben hier bijna nergens de 0-3 mnd speen namelijk. Ik (naja, jacob dan) vindt het erg fijne spenen.
Je kan ze vaak vinden bij Prenatal, Babydump, Kruidvat en Etos. Hoewel het assortiment de laatste tijd steeds minder wordt lijkt wel. Maar je kan ze ook online bestellen: AVENT Store.eu - Het hele AVENT gamma online !! Heb ik ook wel eens gedaan, erg handig.
Ik heb ze bij de etos gekocht, net daar hadden ze hem wel. Het lijkt wel dat ze hem hier bijna nergens hebben. Wel raar want het zijn inderdaad hele fijne spenen. Maar als je ze online besteld kost dat niet veel verzendkoste?
Nou, ik vind ze ook erg moeilijk te vinden. Die spenen van Difrax kun je echt OVERAL krijgen en alle soorten, maten en kleuren. Maar die van Avent..... Pff! Ik weet hier één DA-drogist die ze verkoopt en bij een babyspeciaalzaak. Maar vaak zijn ze uitverkocht. En ik wil dan ook nog weer een specialere versie van de Avent-fopspenen: de Free Flow...