Ervaringen Ballerine spiraal gezocht

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Cherryblush, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherryblush

    Cherryblush Actief lid

    10 mrt 2015
    118
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames. Even een heel nieuwe ervaring gezocht want werkelijk 0 hits met de zoekfunctie. Ik wil graag na mijn bevalling aan een ballerine spiraal, de inbrenghuls schijnt dunner te zijn, de ronde vorm comfortabeler en minder bijwerkingen doordat er minder koper in zit dan een t-safe. Daarentegen kan hij maar 5 jaar mee ipv 10. Zijn er dames die deze hebben? Alle ervaringen zijn welkom
     
  2. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Zelf geen ervaring met de ballerine spiraal.

    Heb zelf al heel wat spiralen geplaatst en deze nog niet voorbij zien komen.

    Als je op zoek bent naar een spiraal met een dunnere inbrenghuls (al is dat na een bevalling echt niet meer nodig) en minder koper dan kun je de flexi-t ook overwegen, die is alleen niet rond.
     
  3. Kruimelmuis

    Kruimelmuis Bekend lid

    4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Ook geen ervaring, hoor er nu voor het eerst van. Het wekt wel interesse.
     
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb de flexi-t die is er ook in 3 maten. Dus dan kiezen ze de maat die het beste past bij de diepte van je baarmoeder.

    ben er heel tevreden over.

    van het zetten niks gevoeld (was niet eens ongesteld) erna we 3 dagen met mega erge krampen gelopen. Een bevalling is er niks bij vond ik.

    de eerste 4 x ongesteld waren pijnlijker dan normaal. Echt een scherpe pijn. Heb hem nu 1,5 jaar en alles is weer normaal en in zn ritme.
     

Deel Deze Pagina