Ervaringen camping de leistert

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door weegschaal18, 13 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal18

    weegschaal18 Bekend lid

    14 jan 2015
    630
    148
    43
    wie is er weleens op deze camping geweest?

    Mijn zoon is volgende zomervakantie 10 jaar, is het dan nog leuk?
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Niet op de camping maar wel op het park zelf.
    Genoeg te doen voor kids. En voor 10 jarigen ook nog vind ik.
     
  3. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Wij zijn met Pinksteren een weekend geweest.
    Prima camping, genoeg te doen (ook voor tienjarigen).
    Maar ik werd gestoord van al die kinderen op oxboards met zo'n karretje. Je moest echt uitkijken waar je liep.
     
  4. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Die oxboards zijn inmiddels verboden. Wij zijn er twee zomers geweest, eerste zomer idd kei veel, deze zomer in 2 weken maar drie tegengekomen. Verbod is kennelijk tussen Pinksteren en de zomer ingegaan.

    Ja leuke camping, ook op die leeftijd. Mijn tienjarige vindt het fantastisch. Wij gaan volgend jaar naar een andere camping omdat mijn man toe is aan iets anders. Kinderen zouden graag teruggaan naar de leistert :)
     
  5. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Echt???
    Nou, in dat geval.. superleuke camping, ook voor oudere kinderen:thumup:
     
  6. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Wij gaan er aankomende zomer heen. Op de camping. Ik heb goede verhalen gehoord, ik hoop dat ze waar zijn. Ik hou helemaal niet van massale campings, maar zo een keer is dat wel leuk voor onze dochter.
    De omgeving daar vind ik weer erg leuk, vlakbij Du en Be.
     
  7. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    3.866
    542
    113
    Wij vinden 't ook een mooi park! Alleen wel bomvol in vakantie. Vind zwembad dan wel echt te klein
     
  8. Kaaskoekje

    Kaaskoekje Actief lid

    26 apr 2019
    169
    176
    43
    Vrouw
    Ik ben er als kind járen geweest, op de camping.
    Zo massief en groot als het is, merk je daar erg weinig van vind ik. Wij stonden altijd op de "hoofdweg" en dicht bij de ingang van de speeltuin. Als kind heb ik niet gemerkt dat het zo'n enorme camping was.

    Het zwembad is leuk, maar inderdaad wel klein als de hele camping zowat uitloopt richting het zwembad. Maar, er is daar zóveel te doen, en kinderen zijn zo flexibel dat je daar echt weinig van merkt.

    Ik ben er van mijn 8ste tot 12e geweest en heb me er altijd ontzettend vermaakt. Ik wilde zelf nu met mijn eigen kinderen teruggaan, puur omdat ik er zelf zoveel mooie herinneringen aan heb.
     
  9. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Te klein zwembad geen last van gehad, maar beide zomers dat wij er waren was het bloedheet.
    Tip: het binnenzwembad is koel. Dus wij gingen op hete dagen op de warmste uren juist binnen zwemmen terwijl veel mensen buiten gingen. De binnenspeeltuin la selva haalt ook drukte weg denk ik.
     

Deel Deze Pagina