Ervaringen FERTI LILY gezocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mevrouw1990, 16 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw1990

    Mevrouw1990 Actief lid

    6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
    Lieve dames

    Ik ben benieuwd. Wie heeft ervaring met Conceive Plus en de FERTI LILY conceptie cup? Eventueel een combinatie?

    Na hoeveel keer proberen was je zwanger?

    Wij hebben dit geprobeerd. Afgelopen zaterdag een positieve ovulatie test en toen meteen zaterdag en zondag gemeenschap gehad met de concieve plus en ferti lily.

    Merkte je dat je zwanger was? Hoe lang na je ovulatie kreeg je symptomen.

    ik ben best bang dat ik last heb van een koude baarmoeder. (Koude buik) de rest van de symptomen die daarop wijzen heb ik niet.

    wij willen zooo graag een kindje. Ik kan goed mijn gedachte verzetten, maar merk nu we iets nieuws proberen. Dat het wel veel door mijn hoofd spookt.

    wie heeft ervaring?

    Alvast bedankt!
     
  2. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Ik heb zelf goede ervaringen met de fertilily cup, conceive plus heb ik nooit geveuikt. In ronde 5 de cup voor het eerst gebruikt, en dat is ook meteen de maand dat ik voor het eerst zwanger ben geraakt.. Dat kan natuurlijk toeval zijn, maar voor mij heeft het dus goed uitgepakt! Helaas is die zwangerschap uiteindelijk een miskraam geworden, maar heb hem nu in ronde 7 weer voor het eerst gebruikt en we zullen het resultaat over een week of 2 met spanning afwachten, mijn eisprong was namelijk gister of vandaag:).

    Ik voelde vanaf 7 dpo wat lichte krampjes en steekjes die ik normaal niet op die termijn had. En daarnaast een soort voorgevoel die anders was dan de maanden dat het niet was gelukt, maar specifieke symptomen kon ik daar niey aan hangen. Op 9dpo voor het eerst getest en toen had ik een lichte streep.

    Hoezo denk je dat je een koude baarmoeder hebt? Heb je bepaalde symptomen die je zorgen baren? Ik herken het dat het altijd door je hoofd spookt. Als je eenmaal zo graag een kindje wil kunnen de maanden soms zo lang voelen!
     
  3. Mevrouw1990

    Mevrouw1990 Actief lid

    6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
    Heel erg bedankt voor je reactie! Ik had dus afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest. Dus we zitten dicht op elkaar :) maar denk het van die koude baarmoeder omdat een stuk op mijn buik echt koud aanvoelt….
     
  4. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.294
    7.251
    113
    Zulke dingen zijn helaas echt geldklopperij. Als bewezen kon worden dat het zou werken zou iedereen dit aangeraden worden natuurlijk.
    Als mensen het gebruiken en het is raak, dan is dat puur toeval.

    Ik hoop voor jou dat het bij jou raak mag zijn! :)
     
  5. rossi1

    rossi1 Actief lid

    9 okt 2012
    246
    154
    43
    De cup is echt geldklopperij, anders zouden ze hem bij IUI ook wel aanraden en plaatsen na inseminatie. Veel fertiliteitsdingen zijn geldklopperij, geven een gevoel dat je alles doet wat je kan doen.
     
  6. Mevrouw1990

    Mevrouw1990 Actief lid

    6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
    Ik zie het als een hulpmiddel :) ken meerdere verhalen dat het na 1 x gelukt is. We zullen het zien. Voor de rest is het in Allah (gods) handen :)
     
  7. Mevrouw1990

    Mevrouw1990 Actief lid

    6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
  8. BryceQuinlan

    11 mrt 2022
    15
    3
    3
    Vrouw
    Lunathion
    Wij hebben deze maand voor het eerst de fertilily cup gebruikt in combinatie met de conceptie gel. Wij zijn nu iets van 20 maanden bezig zonder ook maar één keer zwanger te raken, dus ik ben erg benieuwd. Dit weekend weet ik hopelijk of het heeft gewerkt.
     
  9. Mevrouw1990

    Mevrouw1990 Actief lid

    6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
    Ik heb het deze maand ook geprobeerd. Ik weet ook dit weekend meer….. maar voel totaal niets :( ik denk eerlijk gezegd dat het niet gelukt is. Vele zeggen dat je met een ovulatietest ook kan zien of je zwamger bent. Maar helaas negatief. Denk dus mislukt :( maar we wachten het af. Voel jij iets?
     
  10. BryceQuinlan

    11 mrt 2022
    15
    3
    3
    Vrouw
    Lunathion
    Ik voel niks. Mijn borsten zijn alleen erg gevoelig en gespannen, maar dat heb ik bijna elke maand. Ik heb op zondag 2 weken geleden een positieve ovulatietest gehad en mijn menstruatie is dan altijd precies 2 weken later. Zondag is dus mijn NOD. Normaal begin dan 2 dagen daarvoor met spotting en dan zijn mijn borsten ook niet meer gespannen. Dat ik vandaag dus nog geen bloed heb gezien en mijn borsten nog steeds gespannen zijn is voor mij een positief teken. Ik heb al wel een zwangerschapstest geprobeerd, maar die was negatief. Het was geen gevoelige, dus ik heb nog wel wat hoop.
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.106
    113
    Vrouw
    Ik gebruik alleen t glijmiddel, maakt mij niet vruchtbaarder maar goed met die verplichte nummertjes heb je soms wat hulpmiddelen nodig.
     
    Ingeltje vindt dit leuk.
  12. Mevrouw1990

    Mevrouw1990 Actief lid

    6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd. We wachten het af. Ik hoop het zooo erg voor je!!! Houdt ons op de hoogte als je wilt….ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Had 2 weken geleden zaterdag een positieve ovulatietest in handen
     
  13. Mevrouw1990

    Mevrouw1990 Actief lid

    6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat het werkt❤️
     
  14. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.024
    113
    Vrouw
    Ik gebruik het ook, heb het niet nodig maar de gedachten.. hahaha, echt he 9 jaar en nog denken dat zo een gel het wel doet. Tegen beter weten in toch trouw blijven gebruiken (je kent me inmiddels) :roflmao::roflmao:

    Voor TS hoop ik dat het werkt :)
     
  15. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb deze (2e) ronde de gel gebruikt van fertility en toevallig ook zwanger geraakt
     
  16. BryceQuinlan

    11 mrt 2022
    15
    3
    3
    Vrouw
    Lunathion
    Ik ben trouwens ongesteld geworden afgelopen weekend, dus deze maand heeft het niet gewerkt. Ik geef het nog2 kansen voordat wij IUI gaan proberen.
     

Deel Deze Pagina