Ervaringen (geplande) keizersnede Amphia ziekenhuis Breda

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ikke22812, 26 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke22812

    Ikke22812 Actief lid

    22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    Heeft er iemand van jullie ervaring met een (geplande) keizersnede in het Amphia ziekenhuis?

    Mijn eerste 2 keizersnedes waren beide in Tilburg maar inmiddels ben ik verhuist en nu zou ik dus logischerwijs in Breda gaan bevallen.
    Maar ik heb wat verhalen gehoord over het Amphia en ben eigenlijk heel benieuwd naar ervaringen hier op het forum.

    Iemand? :)
     
  2. Mackwek

    Mackwek Actief lid

    27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb in 2017 een niet geplande keizersnede gehad op de oude locatie.
    wat wil je er over weten? Ik vond het allemaal prima. Hebben daarna nog een week in de gezinssuites moeten blijven wegens de gezondheid van mijn dochter.
     
  3. amy2015

    amy2015 Bekend lid

    23 feb 2015
    528
    234
    43
    Over nieuwe locatie kan ik je niet veel zeggen wel dat het team wat destijds werkte ongelooflijk veel voor ons gezin gedaan heeft. Laat je goed informeren en succes met de bevalling.
     
  4. Fauna

    Fauna Bekend lid

    22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Hier is de oudste geboren in het Amphia Breda (oude locatie) dit was geen geplande keizersnede maar een spoedkeizersnede. Ik ben heel tevreden over het Amphia. Luisteren goed naar je, proberen je op je gemak te stellen. De keizersnede is ook zo netjes gehecht dat je na het helingsproces nauwelijks een litteken zag.
     

Deel Deze Pagina