Onzeker....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chantallie24, 28 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Hallo dames,

Tijdje niet geweest maar moest gewoon mijn zinnen op wat anders zetten. Ik ben/was teveel bezig met zwanger worden. Maar goed nu heb ik toch wel een beetje het idee zwanger te zijn, maar goed mijn lichaam houd me altijd voor de gek dus ik weet het niet meer.

We zijn net weer een weekje thuis van de vakantie. Voordat we weggingen dus vandaag 3 weken geleden werd ik ongesteld toen we onderweg waren. Hebben in de vakantie geklust wanneer we zin hadden en niet bezig geweest met "bewust" zwanger worden. Maar nu zit ik op dag 22 van mijn cyclus en heb vreselijke last van witte vloed. Terwijl ik dat eigenlijk nooit heb. Gisteren tijdens het douchen doorzichtige afscheiding die ik uit elkaar kon trekken, ik kan me niet voorstellen dat ik dan nog in mijn vruchtbare periode zit....of wel?

Volgens MBK moet ik ergens vorige week een eisprong hebben gehad. Verder niet veel andere klachten, wel moe en chagrijnig (maar ja dat ben ik ook als ik ongesteld moet worden). Mijn cyclus is altijd netjes en regelmatig dus dan kan ik er wel vanuit gaan dat ik een normale eisprong heb.

Hebben hier meerder dames hetzelfde? En dan komt natuurlijk de hamvraag: Zou ik zwanger kunnen zijn?

Liefs Chantallie24

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Moeilijk te zeggen. Ik heb juist voordat ik ongesteld moet worden veel witte afscheiding. Alsof we geklust hebben zeg maar.
    Maar goed. Alle menstruatie en zwangerschaps symptomen komen met elkaar overeen. Ieder lichaam is anders. Maar misschien is dit teken voor jou juist positief. Nog even afwachten en dan weet je het.
    Ik duim voor je mee.

3. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Dankje! Het is idd afwachten maar weer haha! Jij ook succes

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik snap je wel hoor.
    Hier word ik ook weer iedere keer onzeker.
    Maar heb in die 13 maanden wel geleerd dat elk symptoom die je voelt eigenlijk geen waarde heeft.
    In iedergeval niet bij mij.
    En voel deze maand spontaan geen symptomen.... :D

Heb ook weleens na de eisprong veel slijm gehad.
    Ik kluste wel voor de zekerheid door.
    Maar wat het inhoudt.... geen idee eigenlijk.
    Deze maand was het anders. Eerst rekbaarslijm en nu bijna niets.
    Ja af en toe een wat dikker slijm. Maar dat is zoooo weinig.

Lastig he zo n vrouwen lichaam!!

5. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Spannend.. Het is gewoon weer afwachten..
    Ik heb juist het gevoel dat ik een innestelingsbloeding heb gehad. Vandaag is cd 25 (7 dpo) had op cd 18 een posi ovutest. Maar ook voor mij is het weer afwachten.

Zijn jullie al lang bezig?

6. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Sheba84: Zijn alweer bezig vanaf vorig jaar November dus bijna een jaar. Met de eerste 1 1/2 jaar over gedaan. Had gehoopt dat het nu wat sneller zou gaan ook omdat ik heel veel ben afgevallen. Maar hoe langer we bezig zijn hoe langer ik me weer ga afvragen of er ooit nog een 2e komt. Toen ik zwanger werd van mijn zoontje helemaal niks gevoeld, geen innestelingsbloeding gehad helemaal niks, haha. Maar Was er toen niet meer mee bezig. Hoe lang zijn jullie al bezig?

7. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Vervelend he zolang bezig zijn. Ik (wij) zijn ook al een jaar bezig. Vorig jaar oktober gestopt met pil.
    Als het nu weer niet raak is ga ik in januari naar de huisarts..
    Ik ben ook nog eens onregelmatig ongesteld.
    Maar ik heb nu ook een raar gevoel in me buik..:(
    Ik moet alleen nog een weekje wachten, al heb ik nu al last van testdrang..

En jij?

8. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Heb een Predictor early test gekocht.... Ik kon het niet laten! Ik lijk wel iets te zien maar kan ook het indroogstreepje zijn haha! Als het goed is moet ik het vrijdag worden, heb wel zere borsten nu. Maar ja dat kan ook van de ongie komen.

Ik was ook onregelmatig ongesteld voordat ik zwanger werd van de eerste, dan is het idd op de gok elke maand. Al ovulatietesten gebruikt?

9. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Spannend, misschien pas vrijdag testen?
    Vervelend he die symptomen die gelijk gaan met de menstruatie :p

Ik had vanmorgen ook een test gedaan (veelste vroeg) zit op 9 dpo. Ik twijfel of ik iets zie, volgens mij het is het me denkbeeldige lijn ;)
    Ik ga nu pas het weekend testen..

En ja ovutesten heb ik deze ronde gebruikt. had vorige week zondag 22 sep een knal posi ovutest, zit nog in me fotoalbum :)

10. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Ja hel spannend. Mijn test staat in ovulatie en zwangerschapstesten. Maar is niks op te zien. Wel gek dat je het met het blote oog wel altijd ziet. Maar goed haha.

Ik kan denk ik niet in je fotoalbum kijken, dan moet je vrienden zijn haha.

Nou hoop echt voor je dat ie positief is meid! We gaan voor een knal weekend! :D

Deel Deze Pagina