Ervaringen gezocht! Innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ukkie26, 8 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie26

    Ukkie26 Actief lid

    27 okt 2018
    258
    202
    43
    Vrouw
    Hoi dames!
    Ik had vanmiddag rond de klok van 1uur met afvegen wat bruin bloed, niet veel en bijna met 'n loep moeten kijken... Ik ben gestopt met de pil 9 okt en heb geen idee wat mijn cyclus is en wanneer mijn eisprong is geweest.. Is dit een innestelingsbloeding? Hebben mensen hier ervaring mee? Van mijn vorige zwangerschap ken ik dit totaal niet..

    Alvast bedankt❤️
     
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Volgens mij komt een innestelingsbloeding niet zo vaak voor. Mocht dat het wel zijn dan zul je over 2 dagen een testje kunnen doen. Het kan ook een ovulatiebloeding zijn. Komt vaker voor en omdat je je cyclus nog niet weet best aannemelijk.
     
    Ukkie26 vindt dit leuk.
  3. Ukkie26

    Ukkie26 Actief lid

    27 okt 2018
    258
    202
    43
    Vrouw
    Een ovulatie bloeding ja? Echt nog nooit van gehoord, kan dit?
     
  4. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Kan idd ovulatiebloeding zijn. Innestelingsbloed komt vaker niet dan wel voor. Andere mogelijkheid is dat je aan het ontpillen ben
     
    Ukkie26 vindt dit leuk.
  5. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Het kan ook het begin van je menstruatie zijn. Je cyclus moet op gang komen, dat kan gelijk regelmatig zijn maar ook best even duren. Ovulatiebloeding, innesteling, aankomende menstruatie... het kan allemaal. Al komen een ovulatiebloeding en een innestelingsbloeding niet zo vaak voor.

    Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
     
    Ukkie26 vindt dit leuk.
  6. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Tussentijds bloedverlies kan helaas ook nog. Dit wordt meestal veroorzaakt doordat je hormonen in de war zijn. Omdat je nog niet zo lang geleden met de pil gestopt bent, is dit zeker een mogelijkheid. Soms moet je lichaam eerst op regel komen. Er valt dus helemaal niks van te zeggen, helaas. Het kan nog alle kanten op. Succes!
     
    Ukkie26 vindt dit leuk.
  7. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bij mijn eerste 3 zwangerschappen (1e was mk) heb ik voor nod al bruin verlies gehad wat na paar dagen stopte. Bij mijn 2e zoon zelfs wat rose/rood verlies erbij gehad. Bij 3e zoon niks gehad.
     
  8. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik heb precies in de periode wanneer dat hoorde bij mn zoontje ook innesteling bloed gehad. T was ook echt weinig en zag t per toeval. Dus t kan
     
  9. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Ja hoor, ik had het deze maand ook weer op de dag van ovulatie wat bloed
     
  10. Rox88

    Rox88 Actief lid

    12 sep 2018
    105
    87
    28
    Vrouw
    Toen ik net was gestopt met de pil had ik na 3 weken een hele lichte bloeding van 2 dagen. Dat bleek mijn eerste menstruatie te zijn. Over het algemeen heeft je lichaam wel een paar cyclussen nodig om te resetten na pilgebruik. Maar, wij kunnen niet in jouw buik kijken dus het zou idd net zo goed een innestelings- of ovulatiebloeding kunnen zijn.. ik hoop op een innesteling voor jou!
     
  11. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik zit nu op 14 dpo en heb al vanaf 10 dpo bruinverlies. Meestal een teken dat ik ongesteld word, maar tot nu toe nog helemaal geen ECHTE ongi.
    Zo frustrerend, dit heb ik anders ook nooit. Wel twee dagen van tevoren een aanloop naar ongi, maar niet 4 dagen:confused:
    Morgenochtend testje wagen als er nog niks doorbreekt
     

Deel Deze Pagina