ervaringen herbalife

Discussie in 'De lounge' gestart door Mvj, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden .

    de titel zegt al genoeg denk ik .....

    ik heb van mijn moeder zo'n herbalife shake gekregen , ik vond het niet zo heel erg lekker maar had wel een vol gevoel .

    op zich zou ik er wel mee door willen gaan , maar twijfel nog een beetje .
    vind het ook wel aan de dure kant .
    en een collega zei vandaag tegen mij dat het slecht is voor je lichaam .
    nou vraag ik me af hoe jullie ervaring is met de herbalife ?


    L.sybje
     
  2. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ben er 15 kilo mee afgevallen, het ging als een trein. maar helaas zat het er na een tijdje zo weer aan en 10 kilo meer.
     
  3. Liesbeth79

    Liesbeth79 Bekend lid

    18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Bij mij heeft het geholpen, zo'n 10 kilo eraf! Ik weet niet of het slecht voor je lijf is, ligt er misschien ook aan hoelang je het gebruikt.
    Als je 't geld ervoor hebt, zou ik 't zeker aanraden. Succes!

    groetjes Liesbeth
     
  4. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Bij mij heeft t ook geholpen, zker 10 kg kwijt, maar wel veel te duur! Er zijn genoeg andere shakes te koop die een zelfde vol gevoel geven en minder duur zijn( kijk eens bij de tuin van....... , vitaminestore etc.) Succes
     
  5. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik kreeg vreselijke verstopping, viel geen gram af en had ook nog pijn in mijn portemonnee
     
  6. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Vond het echt niet weg te krijgen, dat spul lost dus echt niet goed op (vond ik) en het was net alsof overal zand in zag (vond ik).
    Daarbij was/is het duur, als je gaat rekenen is een jaarabonnement bij de sportschool goedkoper.

    Groetjes Anita
     
  7. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Het zal misschien wel helpen maar uiteindelijk breng je je stofwisseling helemaal naar de kl#te. Het is zo slecht voor je lichaam om zo streng te lijnen. Je lichaam gaat zo in spaarstand en je zal uiteindelijk niks meer kwijt raken en als je een keer normaal zal gaan eten of een avond veel eten dan kom je gelijk aan.

    Beter is om ieder 2-3 uur iets kleins te eten en gezond zoals yoghurt, kwark, fruit en rauwkost. Veel water drinken en groene thee. Eiwitten helpen sowieso met afvallen omdat eiwitten zorgen voor een langer verzadigend gevoel.

    2-3 keer per week sporten helpt helemaal goed. Snoep weinig, eet gezond en ipv 4-5 boterhammen om 12 uur. Verdeel je dat 2 om 10 uur en de rest om 12 uur enz.
     
  8. Sjaaak

    Sjaaak Bekend lid

    6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Herbal life is ook een aanvulling op je dieet en niet je hele dieet, Het is natuurlijk zaak dat je ook gewoon normaal blijft eten naast het herbal life.

    Verder is mijn collega toevallig experd in herbbal life dingen. Ik zal haar site eens opzoeken

    http://heliades.nl/

    Stuur haar gerust een mailtje als je iets te vragen hebt. Ik heb van haar van herbal life vezel pilletjes gehad omdat mijn vriend zon last had van zijn darmen. En ik kan je vertellen dat het echt heeft geholpen.

    Verder kun je diezelfde pilletjes ook gebruiken om een voller gevoel te krijgen en dus minder snel honger te hebben.

    Wat dus niet weg neemt dat je niet hoeft te eten !
     
  9. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn ervaring met Herbalife:
    9 kilo afgevallen (was toen ook wat mocht), daarna veeeel meer aangekomen.
    Kosten per maand ruim 100euro (dus 1200euro per jaar minimaal)

    Mijn dag:
    Ontbijt: pilletjes, shake (met yoghurt en fruit, dan was het nog weg te krijgen).
    Tussendoor: heerlijke chocolade reep (die waren echt te lekker, waardoor de neiging er was om er nog een te nemen)
    Heerlijke thee (25 euro per potje geloof ik), maar duur.
    Lunch: pilletjes, shake (weer met fruit en yoghurt)
    's avonds: pilletjes, en eventueel extra pilletjes en gewoon normaal eten.
    Na 3 maanden kwamen de shakes mijn neus uit. De tweede poging is na 2 weken al mislukt omdat ik niet aan die shakes moest denken, jakkes.
    Om je gewicht te behouden zou je elke dag nog 1 maaltijd door een shake moeten vervangen.

    En ik vind het nog steeds belachelijk dat je de hele dag door pilletjes aan het slikken bent.
     
  10. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik ben ooit naar een info-avond geweest van Herbalife.
    Wat een ....

    Je kon er super geld mee verdienen, 't enige wat je moest doen was verkopen (dus wat doe je dan als verkoper? Gewoon kletsen tot een ander het koopt!). Je kon op een leuke manier manager worden enz. In andere woorden: pyramide idee.
    Ze hadden het zelfs over Belasting ontduiken enzo!

    Ik ben niet zo'n fan van Herbalife. Ik heb 't overigens ook niet nodig om af te vallen. Volgens Herbalife heb je ook een pilletje om je 'in het algemeen' altijd goed te voelen.... :confused:
     
  11. Niet meer actief

    Ik gebruik het nu 2 weken en ben 5 kilo kwijt.

    Heb het al eens eerder gebruikt en toen was ik vrij snel 10 kilo kwijt.

    Ik vind het makkelijk spul. En je vervangt je ontbijt en lunch met de herbalife, dus die kosten die genoemd worden, kloppen niet helemaal. Je moet wel je kosten voor ontbijt en lunch hiervan aftrekken.

    Als je de boel goed mixt met een staafmixer heb je ook geen last van die smerige zandkorrels. Want daar ga ik ook van over mn nek...

    Maar goed, ik moet nu nog een kilo of 13, dus voorlopig ben ik nog even zoet!
     
  12. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    10 kg er mee afgevallen daarna weer normaal gaan eten en s'morgens 1 shake (niet snoepen) binnen een maand alweer 4 kg eraan.

    Ik gebruik het dus niet meer. Is zoiezo ook veel te duur.
     
  13. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    haha ff wat anders vanwege de sonja bakker hype gaat alles van slim vast in de verkoop 6 halen 3 betalen!

    dussuuhh tip misschien?
     
  14. Diaantje78

    Diaantje78 Niet meer actief

    Gewoon troep en zonde van je geld! Mijn vriend heeft het ook geprobeerd maar ik probeerde het al uit zijn hoofd te praten maar toch gedaan. Uiteindelijk had ik gelijk het werkt niet.... ;)
     
  15. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    sybje er schijnen hormonen in verwerkt te zijn die je schildklier beinvloeden, en daardoor ook je hormoonhuishouding. Ik zou het niet doen. Ga dan liever naar een dieetiste en overleg met haar een koolhydraat dieet die diabetes patienten ook gebruiken. Dit schijnt goed te helpen bij pco patienten. Je krijgt dan namelijk gewoon alle goede voedingstoffen binnen die je ook nodig hebt om zwanger te worden. Het gaat niet snel, maar het is wel blijvend en super goed vol te houden. Ik ben er zelf 5kg in 5 weken mee afgevallen.
    succes.
     
  16. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik was zelf herbalife verkoper en had zelfs een eigen site!

    Ik viel dus redelijk wat af maar kwam 25 kilo bij erna, in 3 maanden!

    het is te streng denk ik, zodra je weer normaal gaat eten dan kom je gelkijk hardstikke veel aan. het werkt wel als je je hele leven 1 maaltijd per dag blijt vervangen door een shake.

    mijn eten toen:

    s morgens: 1 shake, 2 pilletjes
    tussendoor: fruit
    s middags: 1 shake 2 pilletjes
    s avonds: 2 pilletjes avond eten

    ik gebruikte ook de thee en de extra verbrandingstabletten.

    Ik Blijf erbij dat gezond eten en sporten het beste is voor je lichaam! en het enige wat op lange termijn werkt. Je kunt nou eenmaal niet afvallen zonder te verbranden, dus minder en minder gaan eten is niet de oplosiing.
     

Deel Deze Pagina