Ervaringen inleiden na keizersnede

Discussie in 'De bevalling' gestart door Elsa86, 11 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.462
    3.448
    113
    Mijn eerste is geboren met ks. Mijn 2e en 3e zijn wel vaginaal geboren. De 3e werd 3800 gram geschat en woog uiteindelijk 4666 gram. Ik heb toen een subtotaal ruptuur opgelopen, maar heb daar niks aan overgehouden.

    Nu zwanger van de 4e en ook deze wordt groot geschat, loopt momenteel 2 weken voor op groei. Eerst riep ik dat ik een geplande ks wilde, maar na een goed gesprek met mijn vk ben ik daar op terug gekomen en wil ik het natuurlijk proberen.

    Maar ik ben wel benieuwd of ze mij in het ziekenhuis zouden willen inleiden. Bij mijn 3e had ik met 38+1 al 4 cm ontsluiting, maar ze wilden mijn vliezen niet breken. Ze waren bang dat ze wee opwekkers moesten geven als de bevalling niet op gang kwam.
    Ik was toen zo overdonderd dat ik verder niks gezegd heb en ik wist natuurlijk niet dat ze 9 pond zou zijn.

    Ik ben op zoek naar ervaringen van mama's die zijn ingeleid na een eerdere keizersnede.

    Ik zie er best wel tegenop om weer vaginaal te bevallen van een 9 ponder (of zwaarder).
     
  2. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.462
    3.448
    113
    Niemand?
     

Deel Deze Pagina